Kleine Beursfeiten

Leeft die eigenlijk nog 🤔. Heb er al een tijdje niks meer van gelezen. Misschien heeft hij samen met Munger en Kissinger het loodje gelegd.
Die meende het even op te nemen tegen diegenen die tijdens hun werkuren op de reportknop komen rammen.
Hij maakte geen schijn van kans.

Zou Straddle trouwens nog leven🤔

Die meende het even op te nemen tegen diegenen die tijdens hun werkuren op de reportknop komen rammen.
Hij maakte geen schijn van kans.

Zou Straddle trouwens nog leven🤔
Ik herinner mij precies dat Janus eens had gezegd dat hij niet meer ging terugkomen moest hij opnieuw gebanned worden, dus misschien is dat gebeurd. Zodanig veel gebanned dat hij de handdoek in de ring gooit.

Ik herinner mij precies dat Janus eens had gezegd dat hij niet meer ging terugkomen moest hij opnieuw gebanned worden, dus misschien is dat gebeurd. Zodanig veel gebanned dat hij de handdoek in de ring gooit.

Dat zou zonde zijn. Ik heb geen idee waarom hij geband is, maar in het beurstopic had hij interessante bijdrages!

Gohja een blinde kon zien dat zijn "interventies" op het randje waren en hij warns ging krijgen, dus dan was het volgens mij toch vooral zichzelf naar de uitgang begeleiden.

Gohja een blinde kon zien dat zijn "interventies" op het randje waren en hij warns ging krijgen, dus dan was het volgens mij toch vooral zichzelf naar de uitgang begeleiden.
Veel moderators hebben een groot ego, zeker in politiek en actua, als je iets zegt dat niet in hun overtuiging ligt dan krijg je voor het minste een warning/ban....

De waarheid zal zoals vaak wel ergens in het midden liggen :)

Gisteren op buikgevoel een positie genomen in Elastic. Hun vorige Q hadden ze goede resultaten, Cloud is terug hot de laatste weken en directie had grote buys op eigen aandeel de laatste maanden.

Och zever toch niet, hier een beetje gratis inzicht: het ligt aan jou.
Dat vind jij

sidenote: opinies verschillen en mods hebben ook een (specifieke) interpretatie van iemand zijn opinie, maar zij hebben de ban-powah. Ongetwijfeld zonder slechte bedoelingen , maar zij voeren acties uit gebaseerd op hun interpretatie

Laatst bewerkt:
De waarheid zal zoals vaak wel ergens in het midden liggen :)

Gisteren op buikgevoel een positie genomen in Elastic. Hun vorige Q hadden ze goede resultaten, Cloud is terug hot de laatste weken en directie had grote buys op eigen aandeel de laatste maanden.
Mijn buikgevoel zegt all-in op rood. Daarom volg ik dat nog niet.

Is nog al eens geband geweest en teruggekomen na die uitspraak.

Veel moderators hebben een groot ego, zeker in politiek en actua, als je iets zegt dat niet in hun overtuiging ligt dan krijg je voor het minste een warning/ban....
Janus is verstandig genoeg om te weten waar de grens van de moderators ligt, dat hij er keer op keer over gaat is dan toch koppigheid/bewust rebelleren (ongeacht wie er gelijk heeft)

Alsof een warn of enkele dagen ban nu zo erg is. In the heat of de moment ben je er natuurlijk wel pissed om omdat je niet meer kan verder "discussieren" maar achteraf denk je toch ook van meh.

Janus is verstandig genoeg om te weten waar de grens van de moderators ligt, dat hij er keer op keer over gaat is dan toch koppigheid/bewust rebelleren (ongeacht wie er gelijk heeft)

Als Janus zijn zin niet krijgt, dan begint hij op de man te spelen (beledigen/minachten).

Niets te maken met rebelleren.

Voor de rest komt hij wel terug.

Binnenkort zal ik nog terloops eens vermelden dat een tracker veel beter is dan Oxy en dan gaat die zijn gelijk wel willen komen halen.

Als Janus zijn zin niet krijgt, dan begint hij op de man te spelen (beledigen/minachten).

Niets te maken met rebelleren.

Voor de rest komt hij wel terug.

Binnenkort zal ik nog terloops eens vermelden dat een tracker veel beter is dan Oxy en dan gaat die zijn gelijk wel willen komen halen.
En laten we eerlijk zijn. Zonder Janus weet gij ook niet meer wat te doen he.

Terug
Bovenaan