LaCucaracha
Well-known member
Ik dacht ergens een betere opportuniteit gevonden te hebben en wou dus wat cash vrijmaken. Voorlopig was dat geen goeie beslissingWaarom verdubbeld aan 23 om dan te verkopen aan 23,12?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht ergens een betere opportuniteit gevonden te hebben en wou dus wat cash vrijmaken. Voorlopig was dat geen goeie beslissingWaarom verdubbeld aan 23 om dan te verkopen aan 23,12?

Is BTI nog een interessante belegging (om enkele jaren in te blijven zitten)? Ik heb moeite met de aanblik van cash in mijn account...
Ik steek in feite max. schijven van 2,5k in individuele aandelen owv het feit dat ik steeds max. belegd ben en dus geen cashoverschot heb. Dat maakt dan wel dat je met topbeleggingen zoals UBS max. €700-800 winst pakt.

Wel serieuze risk takers hier. Ik verschiet er wel van voor een land zoals België.
20, 30 tot zelfs 55% van portefeuille in UBS
Met welk % van jullie nettovermogen komt dit eigenlijk overeen?
Want als je bvb 70% van uw vermogen in aandelen hebt, en daarvan 30% in 1 aandeel (dat geen Berkshire is) steekt, heb je wel heel grote ballen. Als aandelen daarentegen slechts 10% van uw vermogen zijn, snap ik het al wat beter.
Ik heb “slechts” 7% in UBS, maar het is wel mijn 3de positie en vertegenwoordigt meer dan 4% van mijn totaal vermogen. Boven de 10% van het vermogen ga ik niet (meer) voor individuele aandelenposities. Eventuele ferme organische groei van de positie over de jaren buiten beschouwing gelaten.
Nieuwe permaban aub.Api minus 11M barrels, wellicht verlening opec cut en petrol boven de 80$...
Kennis?Ziet er interessant uit. Wel wat te veel schulden en sterk afhankelijk vd olieprijs.
Wel bizar: in 2020 40K shares en in 2022 60K shares.
Wat mis ik?
Waarom? Welgekend?Kennis?
Is een welgekende shitco.
Laat uw sentiment en after-the-fact analyse eens niet altijd afhangen van een koersbeweging...Api minus 11M barrels, wellicht verlening opec cut en petrol boven de 80$...
En oxy bougeert niet. Die 8B preffered van Buffett hangen als een molensteen rond die aandeelprijs.
Anders wellicht richting 80$.

Ik ben niet negatief anders zou ik het niet in port houden.Laat uw sentiment en after-the-fact analyse eens niet altijd afhangen van een koersbeweging...
Ik heb zelfs ooit in een ver verleden nog eens meegemaakt dat een bank een andere bank van 50B mocht overnemen voor 3B en dat de koers -10% ging ten gevolge van dat nieuws, en sommigen ook hier op het forum negatief waren
Good times waren dat![]()
, een penthouse is blijkbaar zeer aantrekkelijk voor vele jonge deernes.Ah, vandaar de negativiteit, ik begrijp het ;-)Mijn sentiment hangt niet af van een koersbeweging maar van het al dan niet scoren bij de jonge deernes....
Dat was een kruiwagen dollars die helaas net gepasseerd isIk heb precies iets gemistwat is UBS?

Ik ben nog steeds zeer ontgoocheld dat je geen enkele tip gekocht hebt (vooral mijn supervondst van FCNCA, toen de veiligste koop ter wereld),Dat gaat hier nog de populairste thread van het forum worden zo.

Ik heb nochtans geen klagen, alleen dat gepalaver is altijd zeer vermoeiend: 'Ik wil een nieuwe boekentas', 'Kunt ge mij van de unief komen oppikkken?' Etcetera....Ah, vandaar de negativiteit, ik begrijp het ;-)
Vraagt ze dat voor of na de daad?Ik heb nochtans geen klagen, alleen dat gepalaver is altijd zeer vermoeiend: 'Ik wil een nieuwe boekentas'
Soms zelfs tijdens de daad....Vraagt ze dat voor of na de daad?
Dat klopt en ik heb de hoop dat er binnenkort nog eens een retard manie gaat aankomen en ik een tulpenbolletje kan meepikken. Moest ik daarentegen uw tips volgen zou ik nog oprecht kunnen geloven dat ik iets slims aan het doen ben en dat is veel gevaarlijker.Ik ben nog steeds zeer ontgoocheld dat je geen enkele tip gekocht hebt (vooral mijn supervondst van FCNCA, toen de veiligste koop ter wereld),
maar wel crypto hebt... een wereld van fraude, complete irrationaliteit, en laat ons eerlijk wezen, vol debielen.![]()
SentinelOne: Beter dan verwachte resultaten. Koers +10% AH.Benieuwd naar de resultaten morgen. Hopelijk zullen ze ook praten over de strategische review (aka. zichzelf in de etalage zetten)
Geen positie maar het kriebelt om
klein in te stappen (2% Port) voor een speculatief M&A ritje. Eerst even afwachten wat er morgen gebeurt.