Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ben ik nu in mijn bed aan het overpeinzen...Hou je UBS zelf nog bij of verkoop je ook?
Was jij niet fan van vrouwen met wat overgewicht?En order ingezet voor novo.
Het ging dan ook over het aandeel zelf. Crowdstrike heeft het profiel/heel wat karakteristieken van een potentiele tech multibagger.Dat van compounder snap ik wel niet goed aangezien ze operationeel na 12 jaar nog altijd verlies maken?
Een paar dagen terug zei je nog dat je niet dacht aan verkopen rond $26, want de reeele waarde was nu gestegen tot minimum $28-30?Dat ben ik nu in mijn bed aan het overpeinzen...

Gaat er dan ook met autosleutels worden gegooid? Then count me in!!!Dat zou lukken, ik ben dit weekend in België
Maar ik stel voor dat we met de liefhebbers van het beurstopic eens ergens flink vieren als ook de Oxy tip goed uitdraait
Wolf of wallstreet style
Of durum feta met freeway zero style, ik ben in feite ne wreed gemakkelijken qua amusement![]()
Autosleutels?Gaat er dan ook met autosleutels worden gegooid? Then count me in!!!
Ik ben daar nogal flexibel in.Was jij niet fan van vrouwen met wat overgewicht?
Dan gaat NVO niet goed zijn voor jou hoor in de toekomst...
Ja dat klopt.Een paar dagen terug zei je nog dat je niet dacht aan verkopen rond $26, want de reeele waarde was nu gestegen tot minimum $28-30?
Grootste stijging op korte termijn zit er nu wel in. In September gaan ze AT1 bonds willen uitgeven, dan zal markt realiseren dat dat niet zo evident meer is (waarschijnlijk). Alle andere dingen die je opnoemt zijn ook terechte punten (incl. Algemeen marktsentiment dat positief is bij deze rente).Ja dat klopt.
Maar ubs gaat nog wat strengere regulering krijgen én hogere kapitaalvoorwaarden etc.
Staat ook in hun kwartaalrapport nu.
Ook nog wat aanslepende litigation die gaat volgen omdat de anticompetitie waakhond wss zal leuteren over die monopolie positie van de consumentenbank.
Alhoewel ze juridisch niet veel kunnen doen, maar als puntje bij paaltje komt beslist de politiek uiteindelijk toch.
Waarschijnlijk door wat werkgelegenheidsgaranties, of wat pseudo overwinstbelasting etc.
Alé, kortom: uit dat politiek proces kunnen in feite alleen negatieve verrassingen komen, geen positieve (verkiezingen in zwitserland in de komende maanden).
En de vraag is of dat risico die potentiële extra 5% tot 28usd waard is.
Daarnaast ben ik ook wat in mijn pamper aan het kakken door die interestvoeten die naar 6%+ gaan terwijl de waarderingen en indexen maar blijven stijgen.
Fair enough. Niets nieuw onder de zon eigenlijk, die zaken waren al gekend. Maar wat betreft dat laatste, volg ik je wel. Het begint weer erg bubbly te worden terwijl de CBs signalen blijven uitsturen voor higher for longer. Voorzichtigheid is op z’n plaats.Ja dat klopt.
Maar ubs gaat nog wat strengere regulering krijgen én hogere kapitaalvoorwaarden etc.
Ook nog wat aanslepende litigation die gaat volgen omdat de anticompetitie waakhond wss zal leuteren over die monopolie positie van de consumentenbank.
Alhoewel ze juridisch niet veel kunnen doen, maar als puntje bij paaltje komt beslist de politiek uiteindelijk toch.
Waarschijnlijk door wat werkgelegenheidsgaranties, of wat pseudo overwinstbelasting etc.
Alé, kortom: uit dat politiek proces kunnen in feite alleen negatieve verrassingen komen, geen positieve (verkiezingen in zwitserland in de komende maanden).
Daarnaast ben ik ook wat in mijn pamper aan het kakken door die interestvoeten die naar 6%+ gaan terwijl de waarderingen en indexen maar blijven stijgen.
Ja dat klopt.