Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de helft van mijn aandelen verkocht aan $15,6. De rest houd ik nog bij tot volgende kwartaalcijfers.Toch even geschrokken van Sentinel One, was geen grote positie maar toch.
Weet niet goed of ik het nu gewoon als loss afschrijf en terug verder werk, of ik ze nog een kwartaal bijhoud om dan te kijken. Geen zin om nog meer te verliezen.
Elke week vervallen er opties.Waarom bedrijven toch juist in de week dat opties vervallen afkomen met nieuws snap ik toch niet.![]()
Of was dat zijn mop?Elke week vervallen er opties.
Op zich is er uiteraard niets tegen, maar Canadese microcaps in de commodity space zijn notoire retailbelegger graveyards...Mij aan het verdiepen in Geodrill, lijkt wel wat potentieel in te zitten.
Canadees bedrijf, kleine speler (140m market cap) in drill riggs in Afrika & Zuid-Amerika.
Mooie groei laatste 5 jaar, momenteel P/E van 5, financieel gezond.
CEO (oprichter) bezit 40%.
Geen interesse hier zeker in zo microcaps?![]()

Of we krijgen eindelijk die melt-up om dan daarna de echte crash toch finaal te krijgen.allé, nu willen ook Amerikanen de overname van ATVI door MSFT blokkeren, chanceke dus dat ik nog met kleine winst ben kunnen ontsnappen.
verder belachelijk veel optimisme op de beurs... kan dus alleen maar tegenvallen straks met inflatiecijfer en morgen met fed-besluit?
Het was al langer geweten dat de FTC probeert te blokkeren.allé, nu willen ook Amerikanen de overname van ATVI door MSFT blokkeren, chanceke dus dat ik nog met kleine winst ben kunnen ontsnappen.
Met als gevolg MSFT nog eens +10%.Er gaat niks tegenvallen.
De inflatie gaat gezakt zijn en Powell stopt met de rente te verhogen.![]()
Kheb derjuist mijn stukjes ATVI ook buitengezwierd... Vreemd genoeg waren ze quasi flat premarket...allé, nu willen ook Amerikanen de overname van ATVI door MSFT blokkeren, chanceke dus dat ik nog met kleine winst ben kunnen ontsnappen.
verder belachelijk veel optimisme op de beurs... kan dus alleen maar tegenvallen straks met inflatiecijfer en morgen met fed-besluit?
Als aandeelhouders moeten jullie toch weten dat de FTC reeds in december heeft aangegeven zich tegen de overname te kanten. Nieuw vandaag is dat ze een preliminary injunction vragen omdat ze schrik hebben dat Microsoft de overname anders reeds in de komende weken finaliseert (maw alvorens ze officieel de goedkeuring zouden hebben).Kheb derjuist mijn stukjes ATVI ook buitengezwierd... Vreemd genoeg waren ze quasi flat premarket...
HEt was wat een emotionele beslissing, ik geef het toe... Er is zo veel tegenstand, dat ze mss op een bepaald moment gaan zeggen fuck it of dat de rechtbank finaal zegt dat de deal niet mag doorgaan.. Maar, zoals je zegt, dat zal zeker niet negatief zijn voor ATVI door die schadevergoeding. Al kan ik mij moeilijk voorstellen dat Microsoft er zich zomaar bij zou neerleggen dat ze enkele miljarden schadevergoeding aan ATVI moeten betalen indien de rechtbank de deal torpedeert.Als aandeelhouders moeten jullie toch weten dat de FTC reeds in december heeft aangegeven zich tegen de overname te kanten. Nieuw vandaag is dat ze een preliminary injunction vragen omdat ze schrik hebben dat Microsoft de overname anders reeds in de komende weken finaliseert (maw alvorens ze officieel de goedkeuring zouden hebben).
Waarom jullie verbaasd op dit nieuws verkopen en niet op de njet van de CMA (wat wel onverwacht was) is ronduit bizar.
Zou dit de bottom tick zijn...? Is dit hem!?Saudis gaan beginnen ragen lol
Ze lijken controle kwijt te zijn. Ze produceren minder en aan lagere prijzen. Slecht voor hun begroting.
Zou dit de bottom tick zijn...? Is dit hem!?
We zijn er waarschijnlijk dichtbij als onze geliefde contraindicator enthousiast wordt.