Nesjamag
Well-known member
Een zware recessie is 1-1.5 miljoen vaten impact.Saudi gaat 1 miljoen minder vaten olie produceren, benieuwd of dat wat impact gaat hebben want lijkt me nu niet echt een grote vermindering..?![]()
1 miljoen is echt veel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een zware recessie is 1-1.5 miljoen vaten impact.Saudi gaat 1 miljoen minder vaten olie produceren, benieuwd of dat wat impact gaat hebben want lijkt me nu niet echt een grote vermindering..?![]()
maar als supply/demand in evenwicht zijn dan is -1% supply gigantisch héDat is +/- 1% van de wereldwijde consumptie.
Heb jij nog je FCNCA aandelen in bezit? Hier momenteel nog niets verkocht, maar overweeg het wel.Oxy en Ubs, peren!
Ik denk dat er tegen eind augustus/september toch een mogelijke katalyst is voor ubs.
Tegen dan zouden ze beslissen wat ze met de zwitserse consumer bank gaan doen.
Er is veel kans dat die verkocht wordt, of een ipo krijgt, omdat de politiek en de bevolking dat willen.
Zo blijft er concurrentie.
De consumer bank van credit suisse zou op zichzelf al 8B waard zijn.
Als die value geëxpliciteerd wordt, zal de markt ubs vermoedelijk wel al wat meer naar waarde schatten.
Wat is de waarde van het bedrijf ten opzichte van de huidige prijs?Toch even geschrokken van Sentinel One, was geen grote positie maar toch.
Weet niet goed of ik het nu gewoon als loss afschrijf en terug verder werk, of ik ze nog een kwartaal bijhoud om dan te kijken. Geen zin om nog meer te verliezen.
Ja, maar is slechts voor 1 maand voorlopig.Een zware recessie is 1-1.5 miljoen vaten impact.
1 miljoen is echt veel.
Al vermeld op het forum.Heb jij nog je FCNCA aandelen in bezit? Hier momenteel nog niets verkocht, maar overweeg het wel.
Hier in het groen vandaag, SentinelOne eindelijk eens omhoog na goede earnings.
(Voorspelling) - Over een paar jaar zal men met ongeloof terugkijken dat je S in 2023 voor 13$ kon oppikken.![]()
Sentinelone opnieuw te koop aan 13$ na de -35% vandaag.
Koop je bij?
Wel een beetje SNEU dat je na een paar jaar op het BG forum SentinelOne aan te raden, dan plots in stilte verkoopt op de alltime low, zonder het hier te vermelden...Heb de schade kunnen beperken door donderdag snel after hours te verkopen. Moet het herbekijken aangezien er daar toch van alles is fout gelopen, o.a foute ARR rapportering vorig jaar waar ze hun revenue guidance voor dit jaar op baseerden. Omdat de revenue nu een pak lager uitkwam dan verwacht hebben ze dat pas ontdekt..
Ja bij IBKR zelf, ze hebben ook één van de laagste wisselkoerstarieven die je kan vinden.Wisselen jullie euro's in dollars bij brokers om NYSE aandelen te kopen? Of hoe pakt ge dat best aan?
aha, perfect, merci!Ja bij IBKR zelf, ze hebben ook één van de laagste wisselkoerstarieven die je kan vinden.

Zou het kunnen dat ze wel 5 euro/omzetting vragen?Ja bij IBKR zelf, ze hebben ook één van de laagste wisselkoerstarieven die je kan vinden.

Een zware recessie is 1-1.5 miljoen vaten impact.
1 miljoen is echt veel.
maar als supply/demand in evenwicht zijn dan is -1% supply gigantisch hé
En zo geschiedde, de prijs staat momenteel lager dan vóór de OPEC meetingJa, maar is slechts voor 1 maand voorlopig.
Voor hetzelfde geld staat de olieprijs zelfs terug lager vandaag of morgen.
Long/short olie posities staan even laag als begin 2016 en covid crisis maart 2020...
Dus sentiment is ultra bearish.

Bij Lynx komt het wel vrij dicht in de buurt. Als ik geen USD cash heb koop ik gewoon de shares, USD cash positie gaat in de min en die kan ik dan met 1 klik aanzuiveren. Nog niet automatisch maar close enoughAlleen ambetant dat je dit zelf moet doen... zou handiger zijn moesten ze gewoon automatisch in balans brengen.![]()

En dan staat op uw account op 'cash' of 'margin'?Bij Lynx komt het wel vrij dicht in de buurt. Als ik geen USD cash heb koop ik gewoon de shares, USD cash positie gaat in de min en die kan ik dan met 1 klik aanzuiveren. Nog niet automatisch maar close enough![]()

Margin wel inderdaad, maar dat lijkt me nu geen issue?En dan staat op uw account op 'cash' of 'margin'?![]()