Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rule 1: Never Lose MoneyStel je hebt -82% in jaar 1 en het jaar erop +82%:
Je 100 EUR inleg is nu 32 waard
De magie van percentages![]()
nummertje 7 is ne lastige in de US anders wel... gelukkig nog niet zo ingeburgerd hier in BelgiëRule 1: Never Lose Money
Rule 2: Never forget rule no. 1
Rule 3: Pick Businesses, not stocks
Rule 4: A wonderful company at a fair price vs a fair conpany at a wonderful price
Rule 5: Our favorite holding period is ever
Rule 6: Be willing to be different
Rule 7: Avoid credit card debt
Rule 8: Invest in what you understand
maar voorbeurs US alles groen, dus dat rood in Europa zal nog wel keren vermoedelijkYTD 37% hier. (begin dit jaar begonnen met beleggen dus geen negatief rendement vorig jaar)
Vooral door amazon, FCNCA, adyen, alfen en nu ook illumina en raffeisen.
Alles wel rood vandaag![]()
Was er een reden voor de plotse sell-off gisteren? Niet echt gevolgdmaar voorbeurs US alles groen, dus dat rood in Europa zal nog wel keren vermoedelijk
gewoon wat winstnemingen omdat alles zo fel gestegen was op korte tijd vermoed ik, heb ook niets van nieuws gezien. -> sinds eind oktober is het ook wel al een serieus zotte rally geweest dus effe adempauze is niet meer dan normaal lijkt me.Was er een reden voor de plotse sell-off gisteren? Niet echt gevolgd
Voor velen is het consumeren tot ze erbij neervallen (dure auto, zo groot mogelijk huis,...).En is het dan elke maand splurgen om het op te doen of hoe doe je dat dan ? Op den duur heb je toch alle brol gekocht die je wil en een boot ga je toch nooit kunnen kopen?
Misschien ben ik te immaterieel ingesteld om het te kunnen snappen.![]()
Rule 9: armstrongRule 1: Never Lose Money
Rule 2: Never forget rule no. 1
Rule 3: Pick Businesses, not stocks
Rule 4: A wonderful company at a fair price vs a fair conpany at a wonderful price
Rule 5: Our favorite holding period is ever
Rule 6: Be willing to be different
Rule 7: Avoid credit card debt
Rule 8: Invest in what you understand
Namibië wordt ook een Guyana.Aiai, ze willen meer produceren....
Waarom is deze zo goedkoop?
Bristol-Myers Squibb Company (BMY)
. In PM wil ik eventueel wel al meer kwijt voor wie (oprecht) geïinteresseerd is."Userofintellect"Die sell off gisteren lijkt een aanwijsbare reden te hebben.

Een ban krijgen voor een aandelentip? Onzin.Heb een aandelentip dewelke nog verder onderzocht wordt. Ik post ze (nog niet) omdat ik nog niet 200% zeker ben (maar ben wel vrij overtuigd van potentieel op middel tot lagere termijn) en ook een nieuwe ban wil vermijden omwille van onvoldoende argumentatie. In PM wil ik eventueel wel al meer kwijt voor wie (oprecht) geïinteresseerd is.
Zeg het maar gewoon, niemand gaat u bannenHeb een aandelentip dewelke nog verder onderzocht wordt. Ik post ze (nog niet) omdat ik nog niet 200% zeker ben (maar ben wel vrij overtuigd van potentieel op middel tot lagere termijn) en ook een nieuwe ban wil vermijden omwille van onvoldoende argumentatie. In PM wil ik eventueel wel al meer kwijt voor wie (oprecht) geïinteresseerd is.