JanusDR
Well-known member
High of the day 40 ondertussenVoorlopig goede keuze, momenteel aan 20, -35%.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
High of the day 40 ondertussenVoorlopig goede keuze, momenteel aan 20, -35%.

Elon Musk al gezien op twitter?Het is niet omdat ge veel geld hebt dat je daarom een leven hebt he.

We weten natuurlijk hier op BG alles als de besten. Imo mag veel wat op dit forum gezegd wordt met een gezonde dosis argwaan bekenen worden.Elon Musk al gezien op twitter?
Of al die VC's? Of Mark Cuban?
En het vermogen bij die mannen gaat over miljarden.
Op 1 of andere manier heeft dat online gedoe aantrekking hé.
En dat weten we als BG'ers als de besten![]()
![]()
Ik vind het niet meer terug, maar zei jij een tijd geleden niet dat indien oxy <60 het sell the house/wife/kids is?En nu terug de orde van de dag: oxy niet eens meer in het groen.
Nieuwe orders aan 55 en 53.
Margin, cash is op.
Edit: dat van 55 is al doorgegaan, warrants zijn illiquider en swingen soms wat meer rond.

Normaal gezien zou ik zeggen: rechtsboven, zoek, janus.Ik vind het niet meer terug, maar zei jij een tijd geleden niet dat indien oxy <60 het sell the house/wife/kids is?
Kwestie van even te bepalen hoe diep ik ga![]()
Prijzen zijn wel minder actueel.We komen in de buurt van jackpotten.
Brk aan 260, BAC aan 28-30, Oxy aan 50 zou ik zeker durven 33% posities nemen in elk.
Brk aan 240, BAC aan 25, Oxy aan 40 is all-in gaan.
Huis verkopen, savonds en in het weekend flexijobben, uzelf prostitueren, ... om elke roste euro in die bedrijven te steken.
Die prijzen komen immers overeen met de maart 2020 prijzen. Maar toen was er wel een totaal onbekende pandemie met piek onzekerheid waarbij de hele wereld in lockdown moest en we niet wisten hoe we daar ooit zouden uitraken.
Terwijl we nu aan het discussiëren zijn over ochottekes een recessie.
Allicht, en zeker in het beurstopic.We weten natuurlijk hier op BG alles als de besten. Imo mag veel wat op dit forum gezegd wordr met een gezonde dosis argwaan bekenen worden.
Wow, een auto gekocht zonder lening?
Hoe rijk ben jij wel niet?![]()
Typisch voor dat soort arbeidende middenklasse BG plebejer!Ik ben een werkpleb die een auto krijgt van zijn broodheer.

Ik heb gezocht op janus, maar in deze thread alleen komt ge dan al op 10 pagina's aan leesvoer uit en na daar diagonaal dooruit te gaan kwam ik het niet tegen ;pNormaal gezien zou ik zeggen: rechtsboven, zoek, janus.
Maar omdat ge nog ne sympathieken zijt (en ik uiteraard geen leven heb zoals @nestorius vriendelijk opmerkte):
Prijzen zijn wel minder actueel.
BRK is ondertussen 5 a 10% meer waard, oxy heeft 10-20% van zijn EV aan schulden en aandelen /afgelost teruggekocht, BAC heeft wat balance sheet issues dus die 25 blijft.
10 pagina's doorlezen vooraleer duizenden euro's te investeren, dat zou inderdaad een beetje zotjes zijn ;-)Ik heb gezocht op janus, maar in deze thread alleen komt ge dan al op 10 pagina's aan leesvoer uit en na daar diagonaal dooruit te gaan kwam ik het niet tegen ;p
Haha, dat is waar, daarom vroeg ik er ook naar he10 pagina's doorlezen vooraleer duizenden euro's te investeren, dat zou inderdaad een beetje zotjes zijn ;-)

Ook een gokje geplaceerd 40 stuks aan 29,81Hoe, ze gaan gewoon 20 miljard depositen bij FRC en that's it?
Jah, als dat werkt dan is dat een easy x2 van hier, want geen dilution.
Verbaasd over de marktreactie.
Misschien is het niet genoeg als steun.
Maar als de sterkste banken dat doen, is er een goede kans van wel.
2% in frc.
Ik gekocht aan 34.Ook een gokje geplaceerd 40 stuks aan 29,81