Kleine Beursfeiten

Ik moet mijn Lynx rekening nog aanmelden bij de NB. Maar bij Lynx schrijf je over naar zo'n algemeen rekeningnummer, moet ik dan gewoon DE72501108006231412815 ingeven en klaar?

Ik moet mijn Lynx rekening nog aanmelden bij de NB. Maar bij Lynx schrijf je over naar zo'n algemeen rekeningnummer, moet ik dan gewoon DE72501108006231412815 ingeven en klaar?

Oppassen dat je de procedure volgt voor de Duitse rekening en niet de Ierlandse

oeie, ik heb dat nog niet gedaan.
Laat weten als je het antwoord weet :)

Oppassen dat je de procedure volgt voor de Duitse rekening en niet de Ierlandse
De IBAN waar je geld naar overschrijft is er eentje van JP Morgan. Op de plaats van je rekeningnummer moet je je username typen, U.......

Ik zie ook nergens de Duitse procedure. Als ik uit ga van de IBAN zou het eigenlijk dit moeten zijn.

pgzmP8.jpg

De IBAN waar je geld naar overschrijft is er eentje van JP Morgan. Op de plaats van je rekeningnummer moet je je username typen, U.......

Ik zie ook nergens de Duitse procedure. Als ik uit ga van de IBAN zou het eigenlijk dit moeten zijn.

pgzmP8.jpg
Bij rekeningnummer moet je wel DE...... ingeven en niet uw username U..... als ik het goed heb tenminste...
En benanming vd instelling is Interactive Brokers LLC

Bij rekeningnummer moet je wel DE...... ingeven en niet uw username U..... als ik het goed heb tenminste...
En benanming vd instelling is Interactive Brokers LLC
Niet volgens deze info

Ge hebt geen Duitse rekening.
Die Duitse rekening is van IB.
Ge hebt een account bij de Ierse, Luxemburgse of Hongaarse branche van IB.

Best naar Lynx mailen.

Bron

Opnieuw problemen met het risicobeheer. Denk toch nog eens twee keer na of je nog langer significante bedragen aan Degiro wil toevertrouwen. Het zou wel eens fout kunnen aflopen.
Dat is best verontrustend.
Ik was van plan om mijn VWCE vanaf januari bij hen maandelijks aan te kopen…

Iemand ervaring met IKBR?

Bij openen van een account krijg je een beveiligde .pdf met de instructies. Bij mij is het overschrijven naar een Duits rekeningnummer op naam van IBKR, met als mededeling mijn u-nummer en volledige naam

Terug
Bovenaan