contextbinder
Well-known member
Iemand die Finance Avenue heeft gevolgd? Eventueel de lijst - lees deze eigenlijk graag eens door.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet mijn Lynx rekening nog aanmelden bij de NB. Maar bij Lynx schrijf je over naar zo'n algemeen rekeningnummer, moet ik dan gewoon DE72501108006231412815 ingeven en klaar?
oeie, ik heb dat nog niet gedaan.Ik moet mijn Lynx rekening nog aanmelden bij de NB. Maar bij Lynx schrijf je over naar zo'n algemeen rekeningnummer, moet ik dan gewoon DE72501108006231412815 ingeven en klaar?

Kan enkel die van Ierland vinden: https://service.lynx.be/account/aangifte-cap-ie/#aangifte![]()
Service Homepage
In het LYNX Service Center kunt u terecht voor al uw vragen ✅ Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice van LYNX.service.lynx.be
Oppassen dat je de procedure volgt voor de Duitse rekening en niet de Ierlandse
De IBAN waar je geld naar overschrijft is er eentje van JP Morgan. Op de plaats van je rekeningnummer moet je je username typen, U.......![]()
Service Homepage
In het LYNX Service Center kunt u terecht voor al uw vragen ✅ Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice van LYNX.service.lynx.be
Oppassen dat je de procedure volgt voor de Duitse rekening en niet de Ierlandse
Bij rekeningnummer moet je wel DE...... ingeven en niet uw username U..... als ik het goed heb tenminste...De IBAN waar je geld naar overschrijft is er eentje van JP Morgan. Op de plaats van je rekeningnummer moet je je username typen, U.......
Ik zie ook nergens de Duitse procedure. Als ik uit ga van de IBAN zou het eigenlijk dit moeten zijn.
![]()
Niet volgens deze infoBij rekeningnummer moet je wel DE...... ingeven en niet uw username U..... als ik het goed heb tenminste...
En benanming vd instelling is Interactive Brokers LLC
Je hebt toch een Duits rekeningnummer? DE....Niet volgens deze info
![]()
Service Homepage
True, maar zie jij daar ergens vermelding van bij die info op Lynx?Je hebt toch een Duits rekeningnummer? DE....
Idd niet helemaal duidelijk. Misschien kan er iemand anders feedback geven.... Ik vermoed toch je Duitse rekeningnr ingeven en niet U....True, maar zie jij daar ergens vermelding van bij die info op Lynx?
Heel duidelijk is het alvast niet .
Inderdaad en de identifier van je effectenrekening bij IB is dat U-nummer.Ge hebt een account bij de Ierse, Luxemburgse of Hongaarse branche van IB.
24december om 18u36Verdorie he. Nu blijkt Janus gebanned te zijn. Nu weet ik niet wanneer Oxy de deur uit moet![]()
Dat is best verontrustend.Bron
Opnieuw problemen met het risicobeheer. Denk toch nog eens twee keer na of je nog langer significante bedragen aan Degiro wil toevertrouwen. Het zou wel eens fout kunnen aflopen.
IBKR veronderstel ik.Iemand ervaring met IKBR (sic.)?
Bij openen van een account krijg je een beveiligde .pdf met de instructies. Bij mij is het overschrijven naar een Duits rekeningnummer op naam van IBKR, met als mededeling mijn u-nummer en volledige naamIk moet mijn Lynx rekening nog aanmelden bij de NB. Maar bij Lynx schrijf je over naar zo'n algemeen rekeningnummer, moet ik dan gewoon DE72501108006231412815 ingeven en klaar?
Klopt, was een typfoutIBKR veronderstel ik.
Lynx is een reseller die de aangifte van de beurstaks (TOB) op zich neemt.