Brt
Banned
Of op het forum komen klagen en zagen als het zaktETF's en vooral kalm blijven als het zakt

Als het tech is: klagen bij racing_genk en de kudde
Als het value is: klagen bij janus en de andere kudde

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of op het forum komen klagen en zagen als het zaktETF's en vooral kalm blijven als het zakt

1 van de auteurs is 'Maarten Verheyen'.Gratis editie Beursmagazine:
https://www.beurs.com/wp-content/uploads/2022/05/BeursMagazine_052022.pdf

Magazines zijn nooit handig voor de stoof. Het papier is teveel bewerkt en geeft geen propere verbranding, wat dan het risico op een mogelijke schoorsteenbrand verhoogt.Ik zou zeggen, handig om de haard mee aan te steken, maar het is een pdf![]()
).Welke mensen zijn volgens jou goed om te volgen?1 van de auteurs is 'Maarten Verheyen'.
Gekend van zijn websites begin de jaren 2000 oa. vrouwenversieren.com en afslanken.be
Dan ook wat beursartikels beginnen schrijven, en dat verkocht blijkbaar beter waarna hij enkel nog dat doet.
Dat zijn charlatans van het genre 'slimbeleggen' van Nico Pantelis.
Weten geen fluit van investeren, maar verdienen sloten geld met hun nieuwsbrieven omdat de markt voor 'tips' vrij groot is.
Ik zou zeggen, handig om de haard mee
aan te steken, maar het is een pdf![]()
Ik kan Sven Carlin aanraden op youtube, is de meer gematigde versie van JanusWelke mensen zijn volgens jou goed om te volgen?

Iets van BTIG zou ik nu wel voor geen haar betrouwen.De channel checks voor Cybersecurity demand in Q1 uitgevoerd door BTIG zijn ook weer binnen.
Welke mensen zijn volgens jou goed om te volgen?
In welke zin heeft die u wat bijgebracht over value investing aangezien uw portefeuille 100% uit SAAS bestaat (waaronder zowaar Upstart) gedurende een raging retail bullmarkt?Ik kan Sven Carlin aanraden op youtube, is de meer gematigde versie van Janus![]()
Ik ga geen investeringsbeslissingen nemen op basis van eender welke analyse of investment bank hoor, no worries. Eigen onderzoek > all.Iets van BTIG zou ik nu wel voor geen haar betrouwen.
Dat is een 7de graads investment bank die zijn "analisten" veelal plat op de buik laat gaan om te proberen deals binnen te halen.
Dus als die analyses doen zou ik dat met een tankertje zout nemen...

Heb je al enkele van zijn filmpjes bekeken? Lijkt me van niet. Al zijn youtube winst gaat naar het goede doel trouwens.In welke zin heeft die u wat bijgebracht over value investing aangezien uw portefeuille 100% uit SAAS bestaat (waaronder zowaar Upstart) gedurende een raging retail bullmarkt?
En: die Carlin verkoopt advies. Easy regel: iedereen die met betalend beleggingsadvies leurt bij het brede publiek (en zeker indien die geen onafhankelijk geauditeerd rendement kan voorleggen), is een verkopende charlatan.
En rood licht: iedereen die het in finance nodig vindt om 'Phd' achter zijn naam te zetten op ofwel linkedin, Twitter, Facebook, Youtube, die heeft niet genoeg realworld performance bereikt aangezien het nodig blijkt om de perceptie van autoriteit te creëren door een academische titel prominent ten toon te spreiden in een domein waar dat eigenlijk geen nut heeft.
En als je op zijn youtube kanaal die pics/tekeningen/gekke gezichten ziet in het overzicht van zijn video's, voel ik mij op het eerste zicht eerder in een cryptokanaal of op een kanaal met als doelgroep een beschutte werkplaats.
Dank voor deze droge edoch praktische tip.Magazines zijn nooit handig voor de stoof. Het papier is teveel bewerkt en geeft geen propere verbranding, wat dan het risico op een mogelijke schoorsteenbrand verhoogt.
Ik heb in juli luna gekocht, ik dans de ganse dag lang :-D
Man o man dat wordt nog hilarischer dan Upstart als de cryptoboys ontdekken dat hun bitcoin/ethereum "kwaliteitsmunten" net dezelfde 0/zero/nul/shit zijn als al de rest van die complete hoop gezwets.portfolio dat voor 90% luna is.
Reminder:Colruyt op het niveau van 10 jaar geleden. Ongelooflijk eigenlijk in zo'n bull market. Benieuwd wat volgt. Maandag mss wat oppikken.
Mss een geschikt moment om Colruyt aan te kopen, als eerste instap. Niet om rijk van te worden maar iets meer rendement dan een spaarboekje mss wel.
En discussie Colruyt vs Berkshire op dat moment als defensieve belegging:Vrij stabiel, maar ze zitten allerlei bedrijven te kopen totaal buiten hun sector en competentie.
Daarnaast is die ceo fan van zweverige pseudowetenschap. (Vele verhalen gehoord van vreemde hr of teambuilding activiteiten waar er gebeden moet worden of andere rare dingen)
En een irrationele ceo, hoe goed het bedrijf ook, blijf ik liever van weg voor de lange termijn![]()

Voor de rest Big tech en groeiaandelen forever
Verder gebruik ik die aandelen ook om gedekte calls en puts te verkopen, die ruim het dividend overschrijden.
Wie durft er een gokje wagen op Yandex ?
Vermoedelijk is die oorlog gedaan tegen het eind van deze maand en zijn we binnen twee maand dit allemaal vergeten.
Vorig jaar was mijn plan stoppen met werken en de beurs mij laten onderhouden.
Vandaag moet ik gaan werken om mijn marges op de beurs te onderhouden.
![]()
Onmogelijk, tenzij Berkshire.
Maar wie investeert er nu in dat saai bedrijf in deze opwindende tijden van AI, crypto en 'het nieuwe normaal'... "
Berkshire (BRYN.DE) sindsdien + 22%, Colruyt -25%.