JanusDR
Well-known member
Ik hoop wel dat je die top picks voor 2021 uiteindelijk niet gekocht hebt...Wat zijn jullie top stock picks voor 2021? Ik heb oa MGNI, SQ en SPCE op mijn lijstje staan. Ook nogCD Projekt Red aan het overwegen aangezien ik verwacht dat ze wil nog het een en ander zullen willen goedmaken.
Zijn allemaal zonder uitzondering -50% en meer in 2021.
Puur Buffett.Wel benieuwd hoe je zelf jouw strategie omschrijft
Aandeel of sector maakt niet uit, gewoon kopen aan discount van intrinsieke waarde, conservatief berekend. (en daar zit groei bij! Maar wel met een risicofactor gerekend die de zekerheid reflecteert dat die groei effectief zal plaatsvinden.
Ik ben mij (na deze nogal speciale covidperiode waarbij ik een paar puur geluk inzichten had) aan het voorbereiden om meer superkleine aandelen te kopen met lage liquiditeit.
Veel minder concurrentie.
Want er zullen niet altijd zotte periodes zijn met easy money op straat, waar je megacaps zoals BAC kan kopen aan tangible book value, of Berkshire onder de prijs waaraan Buffett zélf terugkoopt.
En dan heb ik bij die grote aandelen met veel liquiditeit quasi geen competitief voordeel ten opzichte van 1000den fondsbeheerders die diezelfde aandelen bekijken.
De kans dat die mispriced zijn is immers veel lager dan bij die nanocaps met lage liquiditeit.
Bank of A, Occidental, en Berkshire, en dat is al 1,5 jaar niet gewijzigd.en wat er zo in jouw portfolio zit momenteel?
En nog een 7% cash die staat te wachten tot Occidental eens terug naar 26-27 wil duiken met olieprijzen +75.
Laatst bewerkt: