Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ze nog staan... letterlijk gekocht aan 4$ de dag dat ze naat 2$ tankten ^^.Federal National Mortgage Association (FNMA) Stock Price Today, Quote & News
A high-level overview of Federal National Mortgage Association (FNMA) stock. Stay up to date on the latest stock price, chart, news, analysis, fundamentals, trading and investment tools.seekingalpha.com
Fannie Mae -63% YTD. Ik heb het aandeel al even niet meer gevolgd, ik heb in het verleden nog overwogen om in te stappen toen ze daalden van 4$ naar 2,2$. Nu staan ze 0,84$. Goed dat ik het aan me voorbij heb laten gaan, ik vond de hele bull thesis indertijd al te onzeker.
Zeer mooi.Exact 30% hier. Paul doet ook zijn best![]()

Puur de return incl dividend+24.77% dit jaar.
Doel van 26% niet gehaald.
Ook verslaan door SPY dat 27.5% of zo heeft gedaan.
Dus redelijk teleurstellend jaar. Voornamelijk door de laatste vijf weken.
Zeer mooi.
Is dat incl cash toegevoegd (of aandelen als deel van loon), of puur de performance van aandelen?

Ik denk.Zal deze namiddag eens in excel moeten duiken om exacte resultaat te kennen.
Is er toevallig wat animo om jullie top 5 voor het komende jaar mee te delen?
Ik heb ook wat tech groeiaandelen (aka crazy tech) en heb die eens bekeken,dit is het patroon dat ik kan terugvinden: crazy a heeft amper inkomsten maar heeft een absurd hoge marktwaarde omdat deze wel eens de nieuwe fb kan zijn. De waarde wordt bepaald door de waarde van crazy b,c,d,... en vergelijkbare yoy groei. Er is een kans op termijn van winst maar de kans op enorm verlies is 99,99999...%. Dit is zoals tegen een kleuter zeggen: jij gaat later koning worden! Echter kan er maar 1 koning zijn. Is mijn analyse van crazy tech juist en indien ja hoelang is dit grapje al bezig en hoelang gaat deze hype nog duren?Hier ook 25%. Een heel goed rendement maar S&P500 en IWDA hebben het beter gedaan dus kan ook niet tevreden zijn. Begin dit jaar mijn portfolio geleidelijk omgezet naar saas/tech, in oktober had ik ongeveer 70% rendement YTD maar november en december was er een correctie voor saas die er wel zat aan te komen. Ik ben nog altijd overtuigd van growth investing en we zitten nu op een goed startpunt voor het nieuwe jaar
Portfolio top5:
1) DDOG (19%)
2) MNDY (12%)
3) SNOW (12%)
4) ZI (11%)
5) ZS (11%)