Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij kunt er nu wel tegen maar imo zorgt zulk hoongelach wel dat anderen hier geen cases meer willen uitleggen of posten.Ik moet niet verdedigd worden. In vergelijking met de dagelijkse werksituatie is het gedrag van sommigen hier een knuffeltje met wat hard knijpen.
Ik heb de use case uitgelegd. Gespecifieerd dat je met ILMN moet hedgen. Like it = buy it. Don't like it = don't buy it.![]()
Ik moet niet verdedigd worden. In vergelijking met de dagelijkse werksituatie is het gedrag van sommigen hier een knuffeltje met wat hard knijpen.
Ik heb de use case uitgelegd. Gespecifieerd dat je met ILMN moet hedgen. Like it = buy it. Don't like it = don't buy it.![]()
Als je als anonieme BG'er maar zo zeker bent van uw stuk dat je afgeschrikt wordt door commentaar van andere anonieme BG'ers, dan is de kans nogal groot dat je niet echt veel vertrouwen hebt in uw 'case' en die dus misschien beter niet gepost wordt...Gij kunt er nu wel tegen maar imo zorgt zulk hoongelach wel dat anderen hier geen cases meer willen uitleggen of posten.

Positie van 400 aandelen geopend. Ik ken de sector amper dus meer dan dat durf ik niet.In my book is dat wel uitlachen, maar goed.
Do you think I am retarded ? Of denk je dat ik door heb dat ik te vroeg gekocht heb ? Ik heb gekocht met het idee dat het ging stijgen, obviously. Er is beperkte meerwaarde om elke dag de koers te komen posten...
Cowen conf call nog gisterenavond beluisterd. China niet super, Q1 mogelijks ook niet super wegens seasonality in capex (was bij de competitors - incl bij ons intern - hetzelfde; -10% capex side). Lab operations still going strong (was bij ons ook zo; +10% consumable side). Voor de rest klopt hij nog steeds nagels met koppen. Gross margin expansion in de instrument side door productie optimalisatie (waar hebben we dat nog gehoord). SG&A rationalisering door de overgenomen sites te centraliseren in 1 site. 300-400k consumable/y per geplaatste machine (met hoge marge) --> machines plaatsen is priority. Nog steeds on track voor 500M revenue near-term.
Als je niet tegen de schommelingen kunt, dan moet je VPG staatsbons kopen.
Ivm bijkopen. Ik koop dus met het idee dat het gaat stijgen, niet met idee dat het gaat zakken. Ik heb geen "ik koop aan 10 en ik koop bij aan 8 6 4 2". Na 1 bijkoop is het op en stopt het. Ik ga niet heel mijn portefeuille liquideren om bij te kopen. Ik kan wel voor 500 of 1000 bijkopen als dat je gelukkig maakt, maar dat zal geen verschil maken in de gehele situatie.
Zoek de quote hier waar ik iemand vierkant uitlach en zijn aankoopkoers onder zijn neus duw elke 2 min. Je zult ze niet vinden.
Ik weet niet of het perse een hedge verhaal is lmoet zijn)... Denk dat ze het ook allebei goed kunnen doen. Illumina op basis van de onderwaardering die bij het afstoten van Grail tot uiting zal komen. In huidige koers zit zelfs geen toekomstige groei verrekendIk moet niet verdedigd worden. In vergelijking met de dagelijkse werksituatie is het gedrag van sommigen hier een knuffeltje met wat hard knijpen.
Wat heb jij in portefeuille?Vanwaar die obsessie hier met Pacbio? Zowel positief als negatief? Dat is echt a dime a dozen verlieslatende en speculatieve small cap. Heads you double your money, tails you lose it all.
Next please…
En goed, ik begrijp dat vele forumgangers mooie successen hebben geboekt met Janus’ “officiële” tips (first citizens, ubs en oxy) en dit graag willen herhalen door vol in te spelen op nieuwe tips van anderen. Maar besef dat pacbio niet het “bet the farm” type aandeel is dat die 3 aandelen waren. Kwalitatief spelen die namen een paar competities hoger.
Eigen aan een bull marker zeker, die fomo op een beursforum?

Europese bedrijven/aandelen zijn meestal goedkoper dan in de VS.Gokken wanneer markt belachelijk duur is
Ondertussen nog altijd goedkoop, maar "saai":
Stellantis
EVS
Melexis
XFAB
Momenteel ben ik niet geneigd dingen te kopen.
Ben cash aan het opbouwen omdat dingen toch echt duur zijn.
Als ik iets vind aan < 5 ev/fcf dat 20%+ returns biedt, en 20%+ roic heeft, dan zou ik wel kopen.
Nu vooral met de onzekerheid in Europa m.b.t. Rusland.Europese bedrijven/aandelen zijn meestal goedkoper dan in de VS.
Onderliggende kasstroom is wat telt.Europese bedrijven/aandelen zijn meestal goedkoper dan in de VS.
zowel Melexis als xfab vind ik wat te veel van het goede -> ze zijn beide nogal gelinkt aan elkaar, dus daar zou ik toch nooit 2 zware posities in port van maken, want als er iets misgaat bij de ene is de andere sowieso impacted.Gokken wanneer markt belachelijk duur is
Ondertussen nog altijd goedkoop, maar "saai":
Stellantis
EVS
Melexis
XFAB
Momenteel ben ik niet geneigd dingen te kopen.
Ben cash aan het opbouwen omdat dingen toch echt duur zijn.
Als ik iets vind aan < 5 ev/fcf dat 20%+ returns biedt, en 20%+ roic heeft, dan zou ik wel kopen.
Klinkt vooral als een toxische werkomgeving dan uw sector...Ik moet niet verdedigd worden. In vergelijking met de dagelijkse werksituatie is het gedrag van sommigen hier een knuffeltje met wat hard knijpen.

Bet the farm type?En goed, ik begrijp dat vele forumgangers mooie successen hebben geboekt met Janus’ “officiële” tips (first citizens, ubs en oxy) en dit graag willen herhalen door vol in te spelen op nieuwe tips van anderen. Maar besef dat pacbio niet het “bet the farm” type aandeel is dat die 3 aandelen waren. Kwalitatief spelen die namen een paar competities hoger.

Vanwaar die obsessie hier met Pacbio? Zowel positief als negatief? Dat is echt a dime a dozen verlieslatende en speculatieve small cap. Heads you double your money, tails you lose it all.
Next please…
En goed, ik begrijp dat vele forumgangers mooie successen hebben geboekt met Janus’ “officiële” tips (first citizens, ubs en oxy) en dit graag willen herhalen door vol in te spelen op nieuwe tips van anderen. Maar besef dat pacbio niet het “bet the farm” type aandeel is dat die 3 aandelen waren. Kwalitatief spelen die namen een paar competities hoger.
Eigen aan een bull marker zeker, die fomo op een beursforum?
Klinkt vooral als een toxische werkomgeving dan uw sector...
@Marsu een gok dat wel een serieuze tailwind kan krijgen als de FED de rentes verlaagt... de sector reageert daar doorgaans sterker op dan de gemiddelde markt.

Aha veel elleboogwerk door mensen die voornamelijk met zichzelf bezig zijn? Doet me aan mijn tijd in de SEMI sector, blij om vanaf te zijn.Veel koppige en nukkige figure, mezelf incluis. Bijna iedereen zit remote/ergens anders op de wereld. Iedereen wil zijn gedacht erdoor duwen. Veel slimme koppen die allemaal aan het schaken zijn op het politieke bord. Voor de ene is het toxisch, voor de andere is het dolle pret met de popcornzak in de hand![]()