Nineshots
Well-known member
enkel als je al boven X aantal uur overuren zou zitten dacht ik. En dat is ook nog eens een redelijk hoog aantal uren dat je mag doen.en dat wordt dan ook nog eens belast.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enkel als je al boven X aantal uur overuren zou zitten dacht ik. En dat is ook nog eens een redelijk hoog aantal uren dat je mag doen.en dat wordt dan ook nog eens belast.
Letterlijk elke dokter zal buiten komen en bewegen aanraden bij een burn-out. Meestal is dat wandelen, maar voor een fietser is fietsen uiteraard ideaal. Dat zegt echt niks over hoe legitiem een burn-out is.Beste van al, 2 hun hobby was wielrennen, raad eens wat ze elke dag in de zomer verplicht moesten doen van hun dokter, juist ja fietsen.
elk inkomen uit vakantiegeld wordt belast. Dit is dan ook gewoon loon.enkel als je al boven X aantal uur overuren zou zitten dacht ik. En dat is ook nog eens een redelijk hoog aantal uren dat je mag doen.
Idd maar ik denk dat er bedoeld wordt dat het extra belast wordt tov normaal loon.elk inkomen uit vakantiegeld wordt belast. Dit is dan ook gewoon loon.
.Zelfs voordeliger dan gewoon loon.Je mag ik dacht 150 overuren per jaar doen voor het extra belast wordt als overuur .
Alles eronder wordt belast als zijnde normaal loon ..
Laat ons vooral kijken naar de huisdokter die moet inschatten hoe ver iemand in staat is om diens werk uit te voeren. Ziekteverlof hoeft niet (uitsluitend) te zijn voor fysieke klachten.Wel ik hoop dat zulk gedrag ergens uit de gratie valt want imo is dit echt wel een onderdeel van een groter probleem. Zulke zaken zijn de oorzaak waarom mensen die hulp nodig hebben bij hun rouwproces nog veel te veel scheef bekeken worden (gezien een serieus deel gewoon dat systeem misbruikt om van te profiteren). Verder is het gewoon verder de sociale zekerheid onder druk zetten en het wantrouwen van werkgevers tov werknemers voeden.
En hoe kan een huisarts inschatten hoe de mentale toestand is? Imo is het aan iedereen in de samenleving om eens volwassen genoeg te worden om geen misbruik te maken en enkel uw huisdokter te raadplegen met fysieke of mentale klachten. Niet om eens 4 weken te krijgen om een begrafenis en een erfenis te regelen.Laat ons vooral kijken naar de huisdokter die moet inschatten hoe ver iemand in staat is om diens werk uit te voeren. Ziekteverlof hoeft niet (uitsluitend) te zijn voor fysieke klachten.
Ik lijk altijd de huisartsen te treffen die niet tegen zeveraars kunnen. Mijn vorige, waar ik 37 jaar naartoe ben gegaan tot ze op pensioen ging, ging echt geen 4 weken schrijven voor een overlijden. Hoogstens een week als je er van af zag, en dan eens terugkomen om te evalueren. Mijn huidige, jonge huisarts van rond de 30, zie ik niet anders doen.En hoe kan een huisarts inschatten hoe de mentale toestand is? Imo is het aan iedereen in de samenleving om eens volwassen genoeg te worden om geen misbruik te maken en enkel uw huisdokter te raadplegen met fysieke of mentale klachten. Niet om eens 4 weken te krijgen om een begrafenis en een erfenis te regelen.
Ik ben eens naar een dokter geweest met een bloedblaar onder mijn vingernagel die ik zelf niet durfde open prikken. Eerst heeft die MacGyver gewijs mijn nagel opengeprikt met een verhitte paperclip om daarna te vragen als ik een briefje van een dag of twee nodig had voor mijn werk .... Toen had ik ook iets van WTF, thuis blijven omdat een vinger een beetje pijn doet?!!Ik lijk altijd de huisartsen te treffen die niet tegen zeveraars kunnen. Mijn vorige, waar ik 37 jaar naartoe ben gegaan tot ze op pensioen ging, ging echt geen 4 weken schrijven voor een overlijden. Hoogstens een week als je er van af zag, en dan eens terugkomen om te evalueren. Mijn huidige, jonge huisarts van rond de 30, zie ik niet anders doen.
Ik vraag me soms af waar sommigen die artsen vinden die zo'n zotte briefjes schrijven.
Ik herinner mij 15 jaar terug eens dat mijn onderrug vast zat. Op maandag naar huisarts, briefje tot de woensdag en kom dan eens terug.Ik ben eens naar een dokter geweest met een bloedblaar onder mijn vingernagel die ik zelf niet durfde open prikken. Eerst heeft die MacGyver gewijs mijn nagel opengeprikt met een verhitte paperclip om daarna te vragen als ik een briefje van een dag of twee nodig had voor mijn werk .... Toen had ik ook iets van WTF, thuis blijven omdat een vinger een beetje pijn doet?!!