Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat raden jullie aan voor grote kleerkast in slaapkamer.
Idealiter mogelijkheid zelf samen te stellen.
Ikea pax hoogtes niet ideaal, service vind ik basis.
Hebben ook een offerte voor merk nolte.
Afmetingen bvb breedte 350, hoogte:220
Bijna elke meubelwinkel verkoopt wel modulaire modellen. Soms zijn dit 'rebrands'. Bij goossens wonen verdelen ze diverse merken (rauch/staud origine) en kan je alleszins ook modulair kiezen. De meeste merken die je gaat vinden in België zijn nolte, hulsta, rauch & staud. Ook al die merken hebben diverse reeksen in verschillende prijsklasses. Ik kan enkel aanraden om paar meubelwinkels te doen en daar modellen te 'voelen', zit veel verschil in qua kwaliteit.
Voor onze dressing uiteindelijk toch voor maatkastenonline gegaan omdat dit toch het mooiste was (volledig inbouw) en ik voor 1 wand een zeer specifieke diepte wou. In ons appartement hadden we pax-kasten, wel redelijk tevreden van maar die van 2m en dus 2x1M module zijn wel niet stevig genoeg indien je veel zware zaken op die planken legt (die trekken krom).