Kerstcadeau-tips

Wil je alsjeblieft je ervaringen over dit instrument met ons delen? Ik vind ramen wassen op zich nog wel leuk in de lente en zomer, maar nu het weer maar pover is kijk ik uit naar efficientere manieren.

We krijgen hem niet omdat het als 'oncool' werd bevonden, dus de schoonfamilie is rogue gegaan en heeft zelf een cadeau gekozen. :cry:

Vorig jaar was het zeep. :unsure:
De ruitenwisser heb ik niet gekregen. Kan ik je interesseren in een recensie van het danny devito kussen dat ik in de plaats heb gekregen?

https://cdn.thisiswhyimbroke.com/thumb/danny-devito-sequin-reveal-pillow_400x333.jpg

Het kerstseizoen komt er eindelijk terug aan.

Wie heeft er tips voor cadeaus onder 25 en onder 50 euro? Ik heb nooit een idee wat kopen (of vragen)... 😅
geen bonnengezever aub

Wie heeft er tips voor cadeaus onder 25 en onder 50 euro? Ik heb nooit een idee wat kopen (of vragen)... 😅
geen bonnengezever aub
Hangt echt af voor wie. Iemand die graag iets drinkt is een goede fles wijn of whisky een nobrainer. Bonnen zijn altijd "gemakkelijke" cadeau's, maar ik snap wel dat mensen daar afkerig tegenover staan omdat die nogal onpersoonlijk zijn.

De ruitenwisser heb ik niet gekregen.
Update: ik had hem meegenomen naar mijn ouders thuis en gezegd aan mama dat ze het gewoon eens moest proberen...

Bon, 1 week later heeft ze de extra brede versie met batterij indicator aangeschaft voor 90 euro. 😬

Ik voorspel dat mijn zus er wél ene zal krijgen voor Kerst want ze kan toch niet achterblijven he... 🙈😁

Nog een goeie vind ik een upgrade van een dagdagelijks klein item. Bijvoorbeeld: ik zou zelf nooit 50 euro aan pantoffels besteden, maar als dat het budget voor een kerstcadeau is, zou ik wel graag een deftig paar ontvangen.

Nog een goeie vind ik een upgrade van een dagdagelijks klein item. Bijvoorbeeld: ik zou zelf nooit 50 euro aan pantoffels besteden, maar als dat het budget voor een kerstcadeau is, zou ik wel graag een deftig paar ontvangen.
550x734.jpg

Die van hot potatoes vind ik leuk en zitten goed.

geen bonnengezever aub
Krabbiljetten. Ik krijg liever een persoonlijk cadeautje maar als het dan toch generiek mag zijn, heb ik dat het liefst van al.

Tickets voor cinema, voetbal (of andere sport), concert, festival, pretpark... Dat zijn dingen die ik wel graag krijg, tickets, een belevenis. Een bon is voor mij ook goed, maar dan ook voor een belevenis ipv voor een bepaalde winkel.

Ik heb daar vorige week voor de eerste keer over gehoord.

Kan dat niet serieus misbruikt worden? Dan denk ik aan wagens taggen en volgen enz.
GPS trackers bestaan al lang. Als je een stalker bent kun je daar al lang gebruik van maken. Het grootste verschil is natuurlijk dat die tags goedkoper zijn. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat kostprijsverschil voor mensen met kwade bedoelingen net de bepalende factor gaat zijn om mensen te stalken of niet.

Een bon voor een maand gratis energie, een zak pellets, kuubje brandhout, jerrycan diesel, lidkaart van de vld, de mogelijkheden zijn eindloos dit jaar.

Terug
Bovenaan