Kerstcadeau-tips

Moet weer nadenken wat we onze dochter nog allemaal cadeau gaan geven, nu van de familie uit. Budget 20 euro (mijn kant) en 30 euro (schoonfamilie). Dat kind heeft al zoveel en een bon is niet zo leuk uitpakken voor een kind van 15 maanden. :crazy:

En een fles drank zal nog wat te vroeg zijn zeker?
Wij hebben indertijd een paar ‘maak je eigen’ dingetjes gekregen (onze zoon wel van 2 januari dus dichter bij de 2 jaar) maar daarmee heb ik een ornament met een verf-voetje en verf-pollekes in de boom. Dat zijn wel heel schattige herinneringen. De oma had een draagtas met een ‘eel schoon’ vingertjes patroon.
Dat is dan misschien niet compleet voor haar maar het zijn heel leuke momenten met mama en papa om te maken.

Blijkbaar gaan we op oudejaar met het werk een soort secret Santa doen. Iedereen die wil meedoen koopt een cadeautje van 10-15€ en dat wordt op een hoop gesmeten. Dan doen we een kleine quiz en op basis van die ranking mag iedereen een cadeautje kiezen.

Ik ben verschrikkelijk slecht in cadeau's kiezen, dus als jullie tips hebben, altijd welkom!!!

Blijkbaar gaan we op oudejaar met het werk een soort secret Santa doen. Iedereen die wil meedoen koopt een cadeautje van 10-15€ en dat wordt op een hoop gesmeten. Dan doen we een kleine quiz en op basis van die ranking mag iedereen een cadeautje kiezen.

Ik ben verschrikkelijk slecht in cadeau's kiezen, dus als jullie tips hebben, altijd welkom!!!
Als het toch op een hoop wordt gesmeten zonder dat ze weten van wie het is, kies dan resoluut voor een buttplug ofzo. Dat kan door man of vrouw gebruikt worden en geeft een andere dimensie aan het geheel.

Cadeau nodig voor mezelf (EUR 50), maar weet echt niet wat ik kan vragen... :help:

ik heb alles al, maar ik koop graag wel kwalitatieve 'upgrades' die langer meegaan of die van een mooier/beter merk zijn. (bijvoorbeeld zout & pepermolen van Boni zijn inmiddels door zo'n echte molens van Peugeot vervangen).

Ik heb geen hobby's waar je gemakkelijk extra spullen voor kan kopen, maar sta bijvoorbeeld wel graag in de keuken of ik leer graag nieuwe dingen en heb een Playstation om te gamen.
Alle websites met 'cadeau-ideeën' al afgegaan maar dat is gewoon extra rommel die teveel plek inneemt.
Koksmes, messenslijper, aanzetstaal, mooi servies om iets te serveren, sushi set, goede zeef , goede zeste snijder (https://www.kookpunt.nl/edgeware-better-zester-50322-geel), ...

Een manuele citroenpers, maae dan wil ik wel de allerbeste op de markt :unsure:
Enkel vind ik niet dewelke dat is :unsure:
De Mighty OJ! Doet hier al jaren dienst...

163866

En ze hebben dat niet op voorhand gecheckt :wtf:

Anyway, ze zijn nu van u: zet ze te koop, ge zult er nog ne schone kerst/nieuwjaar/verjaardag cent van krijgen :v
Knoll doet het wel heel goed op de tweedehands markt. Die stoelen, mits in goede staat, kan je voor quasi de nieuwprijs terug verpatsen.

slightly off topic, 2 gezelschapspellen gekocht voor mijn zus haar 2 kindjes voor hun verjaardag.

ik stond in de FUN winkel, waar ze die hadden, maar daar ter plaatse net even op BOL.COM gekeken , en diezelfde 2 games waren respectievelijk 6 en 8 euro goedkoper, gratis geleverd.
sorry maar ik heb ze dan ook op bol besteld. morgen in mijn bus.

ergens voel ik me wat schuldig, koop locaal en zo, maar uiteindelijk is het toch niet de bedoeling dat je zelf verlies maakt?

Welk ander keukenmateriaal heb je dat aan vervanging toe is? Bijvoorbeeld een deftige blender, een handmixer, koksmes, ...

Ik haat ramen wassen, dus ik heb dit gevraagd om mijn leven makkelijker te maken: https://www.coolblue.be/nl/product/830433/karcher-wv-1-plus.html :unsure:
Wil je alsjeblieft je ervaringen over dit instrument met ons delen? Ik vind ramen wassen op zich nog wel leuk in de lente en zomer, maar nu het weer maar pover is kijk ik uit naar efficientere manieren.

Nav het gênante momenten forum ga ik dit jaar - denk ik - lingerie cadeau doen aan mijn vriendin. Da's dan een cadeau waar ik zelf ook iets aan heb :)

Wil je alsjeblieft je ervaringen over dit instrument met ons delen? Ik vind ramen wassen op zich nog wel leuk in de lente en zomer, maar nu het weer maar pover is kijk ik uit naar efficientere manieren.
We krijgen hem niet omdat het als 'oncool' werd bevonden, dus de schoonfamilie is rogue gegaan en heeft zelf een cadeau gekozen. :cry:

Vorig jaar was het zeep. :unsure:

Werkt dat deftig voor een app aan de kust ook? De ruiten en balustrade uit glas zijn daar veel meer vuil dan onze vensters int binneland.. (zand etc )
Of zijn geld niet waard voor zoiets te gebruiken?

ge moet wel nog altijd met een spons uw ruiten kuisen hé
Dit dient enkel maar om al het vocht en zo weg te zuigen.

Terug
Bovenaan