De kerstcadeaus van vorig jaar voor m'n ouders zijn nog steeds ongebruikt. Dat zijn dus effectief moeilijke mensen.
Ik heb al concerttickets voor Clouseau helpen doorverkopen die ik voor m'n moeder gekocht had (ze wou niet meer gaan wegens corona), een reisgids voor Italië (omdat ze zei dat ze na corona naar Italië wou) vergaart ook stof (toegegeven de bon voor de ICI Paris die erbij zat heeft ze wél gebruikt), een bon voor een goed vleesrestaurant voor m'n vader? € 100 down the drain, want m'n mama wilt niet mee, want die eet niet graag steak... fucking hell.
M'n zus is "gemakkelijk", daar vind ik altijd wel iets leuks voor... één "fun" gift en één à twee nuttige dingetjes. Vorig jaar een Switch spelletje en modieuze speelmat voor haar interieur gegeven (Petekindje had al genoeg voor Sinterklaas gekregen, en kreeg enkel nog een rammelaar extra).
Zus krijgt dit jaar een klein bordspelletje ideaal voor Anglofielen en nog een ander verrassinkje (wrs een mooi boek ofzo).
Ook dat laatste (petekindje) vind ik nu voor Kerstmis een moeilijke, ik heb al voor €145 aan Sinterklaas gekocht, ik weet niet wat nog voor Kerst te geven.
Straks koop ik gewoon voor iedereen een doos RITUALS, en ben ik ervan af.