Kabelgoot

DwightSchrute

Well-known member
Ze zijn te vinden in alle prijzen en formaten. Zelf wil ik wel iets degelijks, eentje die ik aan de achterkant van mijn bureau kan hangen en waardoor mijn kabels voor 90% weggewerkt worden maar het verschil in prijs is vaak aanzienlijk.

Iemand tips en tricks ?

mijn bureau is voorzien van een netje onder het bureaublad voor al je kabels en adapters in te steken, mss is dat een alternatief als je geen gepaste goot vindt

Ik heb uiteindelijk mijn stekkerdoos vastgehangen onder mijn bureau en met kabelclips alles vastgemaakt. Zie je ook niet en gemakkelijk als je is iets moet veranderen, je kan kabel per kabel apart vasthangen.
Mijn eerdere kabelgoot vond ik wat vervelend. Als je die losmaakte viel alles naar beneden, zat alles door elkaar. Vind het persoonlijk beter zo. :)

Ik heb mij deze gehaald een dikke maand geleden:

Niet goedkoop, maar webshop lijkt betrouwbaar te zijn. Was deftig ingepakt en snel geleverd. Relatief makkelijk te installeren. Ik heb deze genomen omdat ik voor homeworking een grote hoeveelheid kabels/adapters heb die anders men bureau ontsieren en hier past heel wat in. (ik nam de versie van 1,1m)

Terug
Bovenaan