Judo

makila

Well-known member
Crowdfunder FE
Alles over Judo in deze thread!


Matthias Casse in de finale van het EK Judo. Toont hier toch weer dat hij terecht nummer 1 is van de wereld.
Hij is niet op elk toernooi, altijd de beste, maar over alle toernooien genomen, is hij gemiddeld wél de beste in zijn categorie.

Achtereenvolgens goud, brons en nu zilver op het EK. Zilver op het WK en eerder ook al goud op het WK voor Junioren.
 
Laatst bewerkt:
Tato Grigalasjvili vs Matthias Casse. Ik ben benieuwd of Casse ditmaal wel kan winnen.
Het is duidelijk, dit zijn de twee besten van de wereld op dit moment in die categorie.

Update: En Casse is wereldkampioen! :tongue:
 
Laatst bewerkt:
En dan zijn interview
Reporter: Ben je niet bang dat je te vroeg in vorm bent?
Casse: Ik voel dat ik al goed in vorm ben, maar het kan nog beter.

En verder: Een Olympisch diploma? (top-8) Daarvoor kom ik niet, ik kom voor het goud.

Onbelgisch om dat te zeggen .. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Goud voor Matthias Casse in Abu Dhabi. Wat een beest is dat toch.

Zilver op het EK, goud op het WK, dan ondanks een blessure brons op de OS en nu zijn tweede grote zege in een Grand Slam.
Toch echt een topjaar voor die kerel.
 
Tato Grigalashvili vs Mattias Casse is de finale op het WK judo tot 81kg.
Nummers 1 en nummer 2 .. de winnaar wordt of blijft nummer 1.

Casse wel een beetje geluk in zijn HF, maar goed, winst is winst. De manier waarop is achteraf bijzaak.

Casse is toch wel de beste Belgische judoka van de afgelopen jaren gebleken en misschien wel de beste allertijden samen met Robert Van De Walle. Hij is toch echt een beest in zijn sport.
 

Wat een beest en klasbak is dat toch. Hij heeft een paar keer naast goud gegrepen maar hij staat er wél steeds en als de concurrentie faalt gaat ie er toch gewoon mee lopen ... eigenlijk is hij altijd een kanshebber op goud.
 
Terug
Bovenaan