Zo simpel is het niet. De persoon die ik zoek bestaat in praktijk gewoon niet (zover ben ik dus al). 1 of andere manager heeft zijn zaakjes niet in orde. Helaas is die manager niet mijn eigen manager/baas. (Ja ook dat nogWaarom zeg je niet tegen uw baas. Neen, de persoon die jij aanduidt heeft tegen mij bevestigd dat hij niet de persoon was die het werk moest doen en had ook de gevraagde informatie niet.
)Nu goed, ik zal het wel in orde krijgen hoor, maar dat is weer extra werk hé.
Ik ben externe. Dus dat is gewoon van: Jij doet taak X, want daarvoor betalen we jou net voor. Ik kan dus niet zomaar zaken weigeren.Nooit ja zeggen zonder dat het duidelijk is wat je moet overnemen, hier ook al mogen meemaken. Kan niet wachten dat men de helft van al zulk achterlijk volk buitengooit en vervangt door robotten of computers.
Ik heb dus nooit 'ja' gezegd. Ik krijg dat gewoon in mijn takenbox.
Ik ga het inderdaad zowiezo wel deftig bespreken met mijn manager, of course!Zodra ik de info binnen krijg kan ik u een timing geven voor de nieuwe release te testen voor project x.

Het is zéér belangrijk dat mijn baas weet hoe de vork aan de klepel hangt en hij weet wat en waaraan hij zich mag verwachten.
Laatst bewerkt:

.