Je glimlach van vandaag

Het is duidelijk te zien dat de rommelmarkten niet meer doorgaan. Regelrechte containerparkspullen tegen een quasi nieuwprijs verkopen, prullen veel duurder dan de winkelprijs verkopen,... .
Ook grappig het aantal meubelen dat gewoon op de stoep wordt gezet met bordje "gratis mee te nemen!" (lees: "dit is technisch gezien sluikstorten omdat we niet naar het containerpark willen gaan maar we gaan doen alsof we de buurt een gunst doen door gratis onze brol aan te bieden!)

Ik heb geen interesse in een versleten fauteuil met een gat in het midden van het zitvlak en dubieuze vlekken, dank u.

Ook grappig het aantal meubelen dat gewoon op de stoep wordt gezet met bordje "gratis mee te nemen!" (lees: "dit is technisch gezien sluikstorten omdat we niet naar het containerpark willen gaan maar we gaan doen alsof we de buurt een gunst doen door gratis onze brol aan te bieden!)

Ik heb geen interesse in een versleten fauteuil met een gat in het midden van het zitvlak en dubieuze vlekken, dank u.
Het zaad van een versleten zetel op straat, kan geen kwaad!

Ge komt veel tegen op die verkoop groepen op facebook maar net een advertentie gezien van iemand die
bananendozen verkoopt voor 1 euro/stuk :')
Mooiste vind ik persoonlijk mensen die en haag willen wegdoen, en deze goedkoop of gratis online zetten, maar ge moet hem wel zelf komen uitgraven.

Ik heb ook wel een kast en een tafel van IKEA gratis te koop gezet met de boodschap dat ze het maar zelf moeten zien te vervoeren en eventueel dus uit elkaar te halen.

Bij een haag is dat nu wel eerder extreem, maar indien je iets met een waarde gratis weggeeft lijkt het mij wel omdat je er gewoon zelf geen moeite wil insteken :unsure:

In Sint-Lambrechts-Woluwe zie ik te pas en te onpas dozen staan voor huizen met een bordje "à donner". Heb zo een vijftal koffietassen, een miniatuurboot en een sportrugzak bekomen. Mijn favoriete gemeente in Brussel.

Mooiste vind ik persoonlijk mensen die en haag willen wegdoen, en deze goedkoop of gratis online zetten, maar ge moet hem wel zelf komen uitgraven.
het gekke is dat het gewoon werkt.

Te koop: veranda voor xxx amount, maar wel zelf af te breken => na een week toch iemand uit de buurt dat het komt afbreken voor het gevraagde bedrag. Ik sta soms versteld van de mensen

Al een paar keer een keuken zien passeren. Keukens van >20j oud (donkere eik) en daar vragen ze dan 5000 euro voor. Zelf af te breken en voor overmorgen want dan komen ze de nieuwe keuken placeren. Die boomers zijn nergens beschaamd voor.

Ik heb ook wel een kast en een tafel van IKEA gratis te koop gezet met de boodschap dat ze het maar zelf moeten zien te vervoeren en eventueel dus uit elkaar te halen.

Bij een haag is dat nu wel eerder extreem, maar indien je iets met een waarde gratis weggeeft lijkt het mij wel omdat je er gewoon zelf geen moeite wil insteken :unsure:
Ja, ik zet soms ook dingen te geef dat ik niet meer gebruik, kost ook gewoon teveel moeite om een koper te vinden en dat is mijn tijd niet waard.

edit: @Pan Zulke dingen geraken toch nooit verkocht? Kan mij moeilijk inbeelden dat iemand in zulke rommel interesse heeft :p

Had zo een tijdje terug ene zien passeren die het onderstel van een tafel gratis aanbood omdat het glazen tafelblad gesneuveld was.
Post daar ene een reactie op: "Als ge er een nieuw blad oplegt, komt ik 'm straks nog halen." :crazy:
Sommige zijn toch echt niet beschaamd. :laugh:

Had zo een tijdje terug ene zien passeren die het onderstel van een tafel gratis aanbood omdat het glazen tafelblad gesneuveld was.
Post daar ene een reactie op: "Als ge er een nieuw blad oplegt, komt ik 'm straks nog halen." :crazy:
Sommige zijn toch echt niet beschaamd. :laugh:
#choosingbeggars

Gelukkig tot hiertoe gespaard gebleven.

Ook al 5 m haag uitgegraven en de dag zelf op 2de hands gezet en nog 2 rozelaars. Iemand kwam die toch snel ophalen, moest de rozen niet hebben. Nog 30€ voor gehad.
Voor de rest zijn het hier vooral kinder dingen die gekocht/verkocht worden. Meubels en toestanden worden hier versleten en dan buiten.

Nog niet perse gedaan, maar beschaamd vind ik veel gezegd.
Ok het is de makkelijkste oplossing, maar valt te proberen he, je kan er maar iemand met helpen.
Al is het voor u niets meer waard, wie weet verwerkt die persoon die materialen tot iets anders ofzo.
Dus waarom zou je er dan moeite en geld moeten insteken om het weg te voeren als je er iemand plezier met kan doen?

Bij de achterburen staat al 4 jaar een gratis mee te nemen hometrainer buiten. Hij zag er vier jaar geleden al slecht uit..

Ik bekijk net dit fantastisch stukje concert van Pulp, op zich al voldoende om een glimlach op mijn gelaat te tonen.
Maar mijn oog valt op één van de comments onderaan

p2195377002.jpg

:rofl:

Sommige forumleden hun plaat blijft toch echt hard hangen zelle. Als je bepaalde posters ziet, weet je al direct waar het over zal gaan. Keer op keer opnieuw in uiteenlopende topics.
Precies een revival met dat beyondgaming geboren is. 😁

Enkel Mac heeft het wat opgegeven precies, wat te druk met zijn verbouwingen WSS😁
Regelmatig tovert het wel een glimlach op mijn gezicht.

Terug
Bovenaan