Je glimlach van vandaag

Is begonnen met insanity workout (free ofcourse dus interesseert me niet of het brol zou zijn of niet dat zal ik zelf wel ondervinden) en ik ben kapot gwn na de eerste test om de fitheid te bepalen en dan ziet ge de twee mensen die de oefeningen (voor)doen regelmatig het dubbel halen qua aantallen :laugh: .

Ik wou dat ik terug zestien was en conditie die naam waardig had :laugh: .
Insanity met Shaun T.?

Good memories. Ik moet dat ook eens terug oppikken. In het begin kon ik die fittest ook maar half. Een jaar later had ik de conditie van m'n leven.

Volharden! Gewoon uw tempo volgen en luisteren naar uw lichaam. Beetje per beetje. Op den duur kan je de sessie vlot uit doen. Dankzij correcte voeding en Insanity een 8 jaar geleden 16 kg kwijt geraakt.

Insanity met Shaun T.?

Good memories. Ik moet dat ook eens terug oppikken. In het begin kon ik die fittest ook maar half. Een jaar later had ik de conditie van m'n leven.

Volharden! Gewoon uw tempo volgen en luisteren naar uw lichaam. Beetje per beetje. Op den duur kan je de sessie vlot uit doen. Dankzij correcte voeding en Insanity een 8 jaar geleden 16 kg kwijt geraakt.
yup

Ik kijk die het liefst als het broeierig warm weer is, dan zit ik nog meer in de sfeer.
Straks nog eens naar Hamburger Hill kijken.

m60 machinegeweer + napalm, en een avond kan niet meer stuk.

Youtube:
'Hamburger Hill - Air Support'

(is mss niet voor iedereen weggelegd, dus zoek het zelf maar op :p )

*splatch* :coolbrows:

Iemand die in een fb-groep vraagt of er mensen ervaring hebben met dadels groeien als kamerplant. Ze heeft enkele pitten geplant en vraagt zich af wat te verwachten.

Dadels. Van de dadelpalmboom.

Terug
Bovenaan