Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ken een aantal mensen van mijn leeftijd (late twintig) die cohousing of gewoon inderdaad een kamer huren (met gebruik van gemeenschappelijke ruimtes).Zonet op de gemeentelijke FB groep
"je bent van xxxx als...." gelezen van een akelig mannetje die een huis heeft gekocht, met 4 slaapkamers.
Die postte zo maar eventjes random of er mensen zijn die bij hem wouden komen wonen, "omdat hij toch die 3 slaapkamers die over, zijn niet zal gebruiken".
Ok ik weet nu wel dat CO HOUSING onder jonge studenten/vrienden wel een aanvaard fenomeen is in 2023, maar zo maar even willekeurig vreemde mensen in huis nemen, om helpen "de lening" af te betalen, en dan s'avonds samen in de living zitten , en samen koken.... (Die man is trouwens 53)
Ik weet het zo nog niet. Wel een gewaagd experiment. Aangezien er nogal wat rare en perverse opmerkingen op kwamen zie ik dat de post al is verwijderd, maar enkel nog op zijn persoonlijke FB te zien is.... Is misschien beter zo. Met vrienden is dat toch aannemelijker, dan zomaar wildvreemden?
Of ben ik nu echt nog zo conservatief?
Ik zie het al voor me, in de badkamer , washandjes en handdoeken van wildvreemden die rondslingeren....![]()
Nu kom je wel met andere punten dan gewoon het co-housing verhaaltje.Ook zijn profielpagina van schild en vrienden logo, en dan de post beginnen met ACHTUNG... Nodeloos om te zeggen dat er niet veel serieuze reacties op kwam.
Zijn banner foto was dan weer zijn nek tattoo met de vlaamse leeuw.
Als jij dat cruciale info vind, dan moet je die info maar verplaatsen naar mijn beginpost he. Jij bent de mod.Nu kom je wel met andere punten dan gewoon het co-housing verhaaltje.
Voel je toch niet altijd zo aangevallen.Als jij dat cruciale info vind, dan moet je die info maar verplaatsen naar mijn beginpost he. Jij bent de mod.
Ik zal in het vervolg eerst grondige background check doen...

Je vroeg of co-housing zo (ab)normaal is.Als jij dat cruciale info vind, dan moet je die info maar verplaatsen naar mijn beginpost he. Jij bent de mod.
Ik zal in het vervolg eerst grondige background check doen...

Ik kijk die het liefst als het broeierig warm weer is, dan zit ik nog meer in de sfeer.Tijd voor
![]()
De redux versie, duurt maar eventjes 3u:15.

En mijn moeder heeft naar jaarlijkse gewoonte nieuwe palm takjes mee voor goed geluk voor ons
Zijn hier nog ouders die dit jaarlijks gaan halen?![]()
.
.