Je glimlach van vandaag

En de eerste "ergernis" is al een feit.
Donderdag moet hij weer naar het ziekenhuis voor nog een afspraak / onderzoek bij een dokter, dan hadden ze hem gvd toch beter een paar dagen langer daar kunnen houden he.
Dat is weer extra transport heen en terug regelen :wallbash:
Een extra ligdag kost de sociale zekerheid tegen de 300 euro. 😬

Gisteren 1.5u gym waaronder 8km lopen 's morgens.
Namiddag 1.5 uur padel en 's avonds 1 uur boksen.
Heerlijk dagje maar doodmoe 😍

Gisterenavond tijdens het omkleden in het zwembad kon ik een gesprek tussen 2 dames horen enkele kotjes verder.
Dame 1 was aan dame 2 aan het uitleggen wat haar job was:
dame 1:"Wij produceren alles met silicone: steunzolen, lijmen, bepaalde implantaten"
dame 2: "Ah, heb jij er dan zelf?"
dame 1: "Nee, anders zou ik wel beter zwemmen ze! Dan blijf ik tenminste drijven!"
:biglaugh: :rofl:

Nog niemand die het zonnetje heeft vermeld? 😨

En vrijdag geven ze terug rond de 15 graden dus normaal ga ik vrijdag terug met de fiets naar school met de dochter! Lang leve de lente! 🥳

En vrijdag geven ze terug rond de 15 graden dus normaal ga ik vrijdag terug met de fiets naar school met de dochter! Lang leve de lente! 🥳
Nou. Elke dag hier met de fiets naar school. Als het echt zo'n korte afstand is, is het een beetje sneu van daar de auto voor te nemen.

PostNL, als het goed gedaan is mag het ook gezegd worden.
Levering tussen 10u05 en 12u05. Niemand gezien tussen die tijden, levering pas de volgende dag na excuses voor de vertraging.
Ik kom buiten rond 15u20 en zie in de straat een witte bestelwagen, stopt even later bij mij.
PostNL dus wel degelijk, ik blij.

FrNpMuXWwAIBTjP

Heel de dag buiten rond het huis gewerkt in t-shirt. Het was zalig. :)
2de Glimlach was beseffen dat ik nog 14 dagen thuis ben. Tijd om eens wat van het leven te genieten!

Ik vind het grappig hoe stereotypes worden bevestigd. De broodjes hier waar ik werk:

Mijn vrouw (Latijns-Amerikaans): "Zo triestig zeg, brood met wat koud beleg en een triestig blaadje sla. Ze konden er op zijn minst nog een gebakken ei tussensteken en wat meer groenten, een avocado ofzo."

Een Zweedse bezoeker gisteren: "Wow ze nemen die broodjes hier wel serieus zeg, echt lekker, en genereus gevuld."

:unsure:

Die van mij werkt in ne gym maar is ziek.
Er is niemand die kon openhouden vandaag in haar plaats, maar heb al een paar keer PT daar gegeven. Nu vroeg haar baas mij of ik niet van 7-13u kon openhouden, lees: aanwezig zijn en af en toe wat helpen.
Laptop van het werk open en op afstand werken + de gym openhouden = dubbel loon :coolbrows:

Laatst bewerkt:
Die van mij werkt in ne gym maar is ziek.
Er is niemand die kon openhouden vandaag in haar plaats, maar heb al een paar keer PT daar gegeven. Nu vroeg haar baas mij of ik niet van 7-13u kon openhouden, lees: aanwezig zijn en af en toe wat helpen.
Laptop van het werk open en op afstand werken + de gym openhouden = dubbel loon :coolbrows:
Hoeveel kunt ge benchpressen terwijl je een mail typt en welke techniek hanteer je daar voor?

Terug
Bovenaan