Je glimlach van vandaag

Ik denk al twee maand dat er foutief in mijn verlofteller staat: 21 dagen overgedragen verlof (dus vorig jaar niet opgenomen).

Kom ik zonet tot de conclusie dat ik effectief nog zoveel dagen niet opgenomen heb vorig jaar en die dus dit jaar moet gebruiken of voor altijd verliezen :unsure:

De meneer van PostNL die er 2 minuten over doet om toch maar mijn pakket te kunnen afleveren terwijl ik diertjes kijk in de zoo. Chapeau dat hij zo lang iemand zoekt om het bij te droppen.

Mijn grote dovykeukensboodschappentas is gescheurd. :cry:

Rip dovykeukensboodschappentas. Letterlijk. :cry:
De een zijn dood...

PXL_20230221_104214177.jpg

De mysterieuze wijze waarop muziek werkt:
Hoorde ik mezelf daarnet een nummer zingen waar ik al 20 jaar niet meer naar geluisterd heb (& dat ik daarenboven nog niet eens zo goed vond/vind),
:crazy:

De mysterieuze wijze waarop muziek werkt:
Hoorde ik mezelf daarnet een nummer zingen waar ik al 20 jaar niet meer naar geluisterd heb (& dat ik daarenboven nog niet eens zo goed vond/vind),
:crazy:
Gisteren om onverklaarbare wijze met dit in mijn hoofd:

Snel wat anders catchy opgezet zodat het weg was.

De viswedstrijdkalender in ontvangst gekregen.
2 april beginnen we er aan.
Terug eens rust en ontspanning(gezonde competitieontspanning ook 😁)

Tandje ondertussen gemaakt. Een uur onder de drilboren en vijlen gelegen.

Dat is dan 350 euro yikes. 😅(200 euro zelf te betalen.)

Ik geef niet gauw geld voor een goed doel, maar soms moet het.

Laatst bewerkt:
Bedrijfswagen van vriendin gaat binnen voor onderhoud (280k km) bij officiële Volvo dealer.
Krijgen telefoon, ja er scheelt meer aan dan verwacht.

Offerte van 6K :tongue: .

Vriendin krijgt nieuwe wagen van het werk tot ze haar bestelde wagen geleverd krijgt. Nu hopen dat het iets deftig of gelijkaardigs is. Danku greedy Volvo dealer. 🎄

Tandje ondertussen gemaakt. Een uur onder de drilboren en vijlen gelegen.

Dat is dan 350 euro yikes. 😅(200 euro zelf te betalen.)

Ik geef niet gauw geld voor een goed doel, maar soms moet het.
Voor dat geld heb je een Dremel met een setje boren enz. Ik zeg het maar... :laugh:

Bedrijfswagen van vriendin gaat binnen voor onderhoud (280k km) bij officiële Volvo dealer.
Krijgen telefoon, ja er scheelt meer aan dan verwacht.

Offerte van 6K :tongue: .

Vriendin krijgt nieuwe wagen van het werk tot ze haar bestelde wagen geleverd krijgt. Nu hopen dat het iets deftig of gelijkaardigs is. Danku greedy Volvo dealer. 🎄
Volvo kent geen schaamte. Ik reed vroeger met een V70 uit 2002. Bij de officiële dealer was het altijd een beetje wenen na een onderhoud. Een klein onderhoud op die wagen kostte mij rap 400 euro. Da's dan voor een oliewissel en wat filters. Een nieuwe voorruit ging mij 700 kosten. Bij Carglass was dat 400. Rap geregeld dan.

Terug
Bovenaan