Je glimlach van vandaag

Een thread waarin verschillende keren gezegd wordt dat een bedrag van 15k peanuts is. Geen idee of dat voor die mensen effectief zo is, of het een humblebrag is maar toch.
En waar zit de glimlach dan juist in? (gewoon een eerlijke vraag hoor, niet om sarcastisch te zijn)

Er bestaan nog behulpzame buren.

1676570142609.png

Eerder plat v h lachen ,denk niet dat ik ooit in mn leven zo plat lag als vandaag

Op het werk had iemand op een doodskist lijkend doosje "hot chip challenge" mee.

Was er ne stoere die nog een stuk ter grootte van 2 euro ineens binnenspeelde 🤣🤣

De rode ogen zn gezichten en toeren dat daar vanaf kwamen🤣🤣 lig er nu weer instant plat van

Da spel kostte ook 10 euro ofzo😮

Sommige mensen zijn toch ongelooflijk sterk en kunnen helder denken se.
In een gebouw is een man waar pas kanker bij vastgesteld is, hij doet de poets in heel het gebouw. En hij belt me nu net om dat te melden en te zeggen dat hij al de bewoners al op de hoogte gebracht had en met hen een regeling getroffen heeft om de poets de komende maanden op te vangen.
Ik had dat ook gerust willen en kunnen doen, maar knap van hem se.

Sinds enkele dagen heeft de site van het Nieuwsblad een 'neem deel aan het debat'-optie bij sommige artikels.

De kul die je bij sommige stellingen leest zijn pareltjes die niet zouden misstaan in de HLN commentaren. :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan