Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's een goede daad! Bravo. Als uw gsm daar uitvalt kunt ge daar effectief wel verdwalen in de sneeuw en dan snel donker.Gisteren 20 km in de sneeuw gaan wandelen rond de Hoge Venen. Plots kom ik rond 15 uur een ouder (+-70) koppel tegen dat zich afvroeg hoe ver Baraque Michel lag. Ze waren daar vertrokken voor een wandeling van 8 km, maar op de plek waar ik hen tegenkwam waren ze al in vogelvlucht 8 km van de Baraque Michel. Ze hadden ook geen water mee en hun smartphone was uitgevallen.
Ik heb hen dan voorgesteld mee te wandelen tot aan mijn auto die 4 km verderop stond en hen dan terug te brengen naar Baraque Michel. Die mensen hadden tranen in hun ogen van blijdschap.
Uiteindelijk bij het uitstappen kreeg ik een briefje in mijn handen gestopt. Ik zag niet direct wat het was, maar toen ze waren uitgestapt zag ik dat het 50 euro was![]()
Gisteren 20 km in de sneeuw gaan wandelen rond de Hoge Venen. Plots kom ik rond 15 uur een ouder (+-70) koppel tegen dat zich afvroeg hoe ver Baraque Michel lag. Ze waren daar vertrokken voor een wandeling van 8 km, maar op de plek waar ik hen tegenkwam waren ze al in vogelvlucht 8 km van de Baraque Michel. Ze hadden ook geen water mee en hun smartphone was uitgevallen.
Ik heb hen dan voorgesteld mee te wandelen tot aan mijn auto die 4 km verderop stond en hen dan terug te brengen naar Baraque Michel. Die mensen hadden tranen in hun ogen van blijdschap.
Uiteindelijk bij het uitstappen kreeg ik een briefje in mijn handen gestopt. Ik zag niet direct wat het was, maar toen ze waren uitgestapt zag ik dat het 50 euro was![]()
Wat je dan terugduwt in hun hand, en vervolgens voorstelt om ergens ene te gaan drinken. Je vertelt beknopt uw levensverhaal, luistert naar dan van hun en hup, voor je het weet zit ge mee in de erfenis vermeld. Wie weet hebben ze zelfs geen kinderen.Uiteindelijk bij het uitstappen kreeg ik een briefje in mijn handen gestopt. Ik zag niet direct wat het was, maar toen ze waren uitgestapt zag ik dat het 50 euro was![]()
Die mensen hebben ongelooflijk veel chance dat gij daar langs kwam, jawadde. Voor hetzelfde geld werden die volgend weekend doodgevroren gevonden. Hoe dom zijn die ook om zonder proviand en met (te) lege batterij aan te zetten.Gisteren 20 km in de sneeuw gaan wandelen rond de Hoge Venen. Plots kom ik rond 15 uur een ouder (+-70) koppel tegen dat zich afvroeg hoe ver Baraque Michel lag. Ze waren daar vertrokken voor een wandeling van 8 km, maar op de plek waar ik hen tegenkwam waren ze al in vogelvlucht 8 km van de Baraque Michel. Ze hadden ook geen water mee en hun smartphone was uitgevallen.
Ik ben terug. Zalig!SNEEUW! En sebiet naar buiten om foto's te maken.
Ik heb twee reetjes gezien.Ik ben terug. Zalig!

Ik heb twee reetjes gezien.![]()

In een doorschijnende zwemshort?Ik ben gaan zwemmen en heb ook een paar reetjes gezien![]()

Ieder z'n ding hé.In een doorschijnende zwemshort?![]()

Samen met @Vrouwtje Theelepel ?Ik ben gaan zwemmen en heb ook een paar reetjes gezien![]()
Gefloten en geroepen "hee lekker poepkeeuuh" op een man die uiteindelijk heel duidelijk mijn collega niet was en die ik totaal niet kende.
Toen hij omdraaide en ik mijn flater inzag draaide ik ook eens schijnheilig om om te zien wie er daar zoiets geroepen had maar hij en ik waren de enige mensen op dat moment daar.![]()

Klopt. Ik ben op de hele wandeling enkel in de buurt van de Botrange wel wat mensen tegengekomen. Het toeval wil dat ze voor mij wandelden en dat ze net een zeldzame tegenligger tegenkwamen. Tegenligger sprak enkel Frans en de Nederlanders spraken noch Frans noch Engels.Die mensen hebben ongelooflijk veel chance dat gij daar langs kwam, jawadde. Voor hetzelfde geld werden die volgend weekend doodgevroren gevonden. Hoe dom zijn die ook om zonder proviand en met (te) lege batterij aan te zetten.

Het was wel duidelijk dat het parket en de belastingsinspectie in haar redenering niet gingen MeganAhahaha, kalf
‘Temptation’ Megan vanochtend uit bed gelicht wegens belastingfraude: “Er loopt een gerechtelijk onderzoek”
![]()
‘Temptation’ Megan vanochtend uit bed gelicht wegens belastingfraude: “Er loopt een gerechtelijk onderzoek”
<a href="https://www.hln.be/bv/portret-ook-familie-van-onlyfans-ster-megan-is-niet-onbesproken-ze-heeft-haar-streken-van-geen-vreemden~ad7013a0/" target="_blank">Megan Desaever</a> (22), die in 2018 deelnam aan ‘Temptation Island’, zou vanochtend uit haar bed gelicht zijn vanwege...www.hln.be

Juist was een schimmelreiniger van HGwho does that?