Je glimlach van vandaag

Voor het eerst in 8 jaar naar de tandarts geweest. Begin december had ik een tweetal dagen pijn aan een tand, maar nadat ik mijn afspraak had gemaakt, was die pijn plots weer vanzelf weg.

Tandarts zei dat mijn tanden perfect in orde zijn. Ze denkt dat ik misschien eens te hard en te lang mijn tanden op mekaar heb gekneld. Dus buiten aan 1 tand een beetje tandsteen weghalen, heeft ze niets moeten doen.

En daarvoor heb ik nu al die tijd stress gehad. 😅

Voor het eerst in 8 jaar naar de tandarts geweest. Begin december had ik een tweetal dagen pijn aan een tand, maar nadat ik mijn afspraak had gemaakt, was die pijn plots weer vanzelf weg.

Tandarts zei dat mijn tanden perfect in orde zijn. Ze denkt dat ik misschien eens te hard en te lang mijn tanden op mekaar heb gekneld. Dus buiten aan 1 tand een beetje tandsteen weghalen, heeft ze niets moeten doen.

In 8 jaar niet naar de tandarts geweest? Uit angst? Wel goed dat je tanden in orde zijn, dat geluk heb je dan weer wel.

Zo te lezen heeft de tandenfee bij jou niet zoveel werk de laatste tijd. Des te beter natuurlijk. Hier gewoon elk jaar op controle en elk jaar goed bevonden. Zo'n tandverzekering is ook wel een ding dat al handig is geweest.

In 8 jaar niet naar de tandarts geweest? Uit angst? Wel goed dat je tanden in orde zijn, dat geluk heb je dan weer wel.
Als kind had ik echt een horrortandarts, daar wat schrik van gepakt. En het hielp niet dat er zoveel tandartsen met een patiëntenstop zijn. Daardoor gewoon gewacht met zoeken tot ik het echt nodig achtte...

En dan zeggen ze da echte liefde bij de jeugd niet meer bestaat. Hoe dat meisje op het einde op hare vriend gaat liggen, amai.
Hoe in godsnaam is dit een glimlach?

Hier na 17 jaar. De maandag langs geweest.

Ik had zelf al een gaatje gevonden dat soms goed prikt, daarom maar eens een afspraak gemaakt.

Hebben louter maar geconstateerd en een foto genomen.

Dus idd 1 gaatje gevonden.

Soit, mag niet klagen zekers na 17 jaar, 1 gaatje. (ja ik heb al mijn tanden nog, niet 1 gaatje op enkele tanden :p)

Was dan meteen 180 euro, 70 euro zelf te betalen. Voor een foto en eens te peuteren.

Nu weer 1,5 maand wachten alvorens het gemaakt wordt, en dan 400 euro of zo zekers :cautious: .

Laatst bewerkt:
Hier na 17 jaar. De maandag langs geweest.

Ik had zelf al een gaatje gevonden dat soms goed prikt, daarom maar eens een afspraak gemaakt.

Hebben louter maar geconstateerd en een foto genomen.

Dus idd 1 gaatje gevonden.

Soit, mag niet klagen zekers na 17 jaar, 1 gaatje. (ja ik heb al mijn tanden nog, niet 1 gaatje op enkele tanden :p)

Was dan meteen 180 euro, 70 euro zelf te betalen. Voor een foto en eens te peuteren.

Nu weer 1,5 maand wachten alvorens het gemaakt wordt, en dan 400 euro of zo zekers :cautious: .
Amai, da's wel duur. Bij mij was het 98 euro en ze heeft 2 foto's genomen om zeker te zijn dat er niets verborgen zat...

Bericht van een moeder dat m’n zoon uitgenodigd is op feestje van haar zoon. Past in onze planning dus ik bevestig.
Ik vertel dat tegen de zoon “Hu, wie is dat?” 👌

wist het niet, opeens zag ik de trailer:

Last of us komt naar de tv schermen, met pedro pascal als Joël!
Als ge den Pedro graag ziet spelen, zoekt de trailer eens op voor "the unbearable weight of massive talent". :)

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze reeks. Reviews zijn al lovend, maar ik ga waarschijnlijk wachten tot alles uit is voor ik begin te kijken.

Als ge den Pedro graag ziet spelen, zoekt de trailer eens op voor "the unbearable weight of massive talent". :)

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze reeks. Reviews zijn al lovend, maar ik ga waarschijnlijk wachten tot alles uit is voor ik begin te kijken.

Wel blij dat het den Pedro is, alhoewel ik altijd een tv serie van the last of us me had voorgesteld met Hugh Jackman als Joël :laugh:

Zal die trailer es checken, serie ergens te bekijken ook bij ons?

Wel blij dat het den Pedro is, alhoewel ik altijd een tv serie van the last of us me had voorgesteld met Hugh Jackman als Joël :laugh:

Zal die trailer es checken, serie ergens te bekijken ook bij ons?

Normaal wordt dat gelijktijdig beschikbaar gesteld op Streamz als je het via een betalende streamingsdienst wilt bekijken.

Edit: ge bedoelt waarschijnlijk die "unbearable weight" bij nader inzien :D Helaas niet op Netflix of Prime video

Terug
Bovenaan