Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan zijn dat je vroeger te veel uren slaap had en daardoor juist vermoeider was.Word nu al weken standaard wakker rond 6u. Uitgerust en door de dag geen last van vermoeidheid. Voel me precies zelfs fitter dan wanneer ik sliep tot 8u
Benieuwd hoe lang dat spelletje blijft duren want die twee extra uren per dag weet ik wel te pruimen
Vieze vetzakken. Geen wonder dat de treinen zo smerig zijn.![]()
Energie besparen? Deze studenten koken met hun airfryer en microgolfoven in de trein
Omdat ook kotstudenten gepeperde energierekeningen voorgeschoteld krijgen bedachten kotgenoten Dries (22) en Senne (22) een manier om de kosten van hun kerstfeestje te drukken. De jongens installeerden zich met airfryer en magnetron op de trein en kookten een driegangenmenu.m.nieuwsblad.be
En maar filmpjes maken van hun eigen walgelijke daden. Toch een mooie uitvinding zo'n camera op je smartphone.![]()
Heftige beelden tonen vechtpartij in Lommel: bromfietser (17) die inrijdt op jongens in ziekenhuis geklopt en gestampt
In Lommel is een 17-jarige bromfietser vorig weekend in het ziekenhuis geschopt en geslagen nadat hij probeerde in te rijden op twee jongens. Een filmpje van de hevige vechtpartij werd op Facebook gepost. Politie Lommel is bezig met het onderzoek.m.hbvl.be
En dan zeggen ze da echte liefde bij de jeugd niet meer bestaat. Hoe dat meisje op het einde op hare vriend gaat liggen, amai.

Kom kom, niet overdrijven, denk eens terug aan uw 16e en dan weet je dat je dit gewoon nog een tijd kan volhouden.Gelukkig vooral voor vrouwen. Want als je als man dat nog moet doen na 'destroy d*ck december'.![]()