Je glimlach van vandaag

Deze in de gazet deze week.

aJUNEXU.jpg

Word nu al weken standaard wakker rond 6u. Uitgerust en door de dag geen last van vermoeidheid. Voel me precies zelfs fitter dan wanneer ik sliep tot 8u :unsure:

Benieuwd hoe lang dat spelletje blijft duren want die twee extra uren per dag weet ik wel te pruimen

Word nu al weken standaard wakker rond 6u. Uitgerust en door de dag geen last van vermoeidheid. Voel me precies zelfs fitter dan wanneer ik sliep tot 8u :unsure:

Benieuwd hoe lang dat spelletje blijft duren want die twee extra uren per dag weet ik wel te pruimen
Kan zijn dat je vroeger te veel uren slaap had en daardoor juist vermoeider was.

En dan zeggen ze da echte liefde bij de jeugd niet meer bestaat. Hoe dat meisje op het einde op hare vriend gaat liggen, amai.

En dan zeggen ze da echte liefde bij de jeugd niet meer bestaat. Hoe dat meisje op het einde op hare vriend gaat liggen, amai.
En maar filmpjes maken van hun eigen walgelijke daden. Toch een mooie uitvinding zo'n camera op je smartphone.

de kwaliteit van verzekeringsmakelaars hun websites. Hopelijk zijn ze beter in hun administratie dan in de layout of het up to date houden van hun website.
vb:
of
https://www.zakenkantoordecoster.be/nl-be/bereken-uw-verzekering waarbij ge noodnummers en NOODNUMMERS hebt. Waarschijnlijk voor als het echt dringend wordt. :p

Komaan mensen, ge wilt toch nieuwe klanten aantrekken...
:rofl:

Het besef dat ik nu rond dit moment op 1 knie had gezeten in Thailand voor iemand die dat totaal niet verdiende.
Huge bullet dodged successfully :coolbrows:

Terug
Bovenaan