Je glimlach van vandaag

eerste motoles zit erop, en buiten een natte broek ging het immens veel vlotter dan ik had gedacht. kwartiertje nodig gehad om de dosering van de gashendel door te hebben, maar daarna vlot kunnen rijden en ook al eens de steenweg genomen. volgende keer rijd ik wel met mijn viezier dicht, want met dat kutweer zag ik eigenlijk geen kloten door mijn bril :unsure:
En in de zomer een bakkes vol vliegen als je je vizier niet leert toedoen! 🥳

Foto app op telefoon die jaarlijks ‘animal friends’ overzichtje maakt. Dit jaar gezet op ‘I want it that way’ van BSB, wat met dees toot 👇🏻 erg grappig is:
4E71A5F9-AEEE-4ABB-9414-1DA8A9B85730.jpeg

Geselecteerd voor de volgende ronde (een art test) voor een sollicitatie voor een stage waarvan ik dacht dat ik geen kans maakte maar vandaag toch een mailtje voor kreeg 😁😁😁

Ik was zelf niet 100% overtuigd van het resultaat maar de test blijkbaar toch goed genoeg voor de volgende ronde! 😁 😁 😁 😁 😁

IK HEB HET IK HEB HET IK HEB HET
😁😁😁😁😁😁😁🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Holy shit, amai... Twee jaar hard werk, stressen, afzien, een paar (tien)duizenden euro's en een burnout later efkes mijn droom waar aan't maken.

Nu hopen dat de administratieve hurdle waar ik nog efkes over moet mij niet te hard kloot.

Met een dikke merci aan @Tonerider ook, ik weet niet of ik er zou geraakt zijn zonder zijn steun en geduld ❤️

Aaaaahhh! 😁😁😁😁😁😁

😁😁😁😁😁😁😁🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Holy shit, amai... Twee jaar hard werk, stressen, afzien, een paar (tien)duizenden euro's en een burnout later efkes mijn droom waar aan't maken.

Nu hopen dat de administratieve hurdle waar ik nog efkes over moet mij niet te hard kloot.

Met een dikke merci aan @Tonerider ook, ik weet niet of ik er zou geraakt zijn zonder zijn steun en geduld ❤️

Aaaaahhh! 😁😁😁😁😁😁
Waaaaauw, wat een prestatie! 💪🏻💪🏻💪🏻

Wat is de administratieve hurdle?

😁😁😁😁😁😁😁🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Aaaaahhh! 😁😁😁😁😁😁
Proficiat!
Dit en een ander appartement gevonden, amai ik hoor de gym al roepen. :fingerguns:

Ik ben geen grote klusser maar vandaag toch het een en ander gedaan, onder andere een kapotte lichtschakelaar vervangen. Toch wat trots op mezelf, hoe klein het ook is.

Omnomnom vriendin van mijn vriendin die zei dat ik scherp stond.

Ergernis : ik heb een vriendin dusja...gvd 😥

Terug
Bovenaan