Je glimlach van vandaag

Weekendje Plopsaland. Staan deze ochtend in te checken in het hotel als ik Peter Van de Velde naar beneden zie komen dus ik tegen de vrouw en de kindjes: kijk Piet Piraat. Mijn vrouw: zevert niet. Kindjes niet geïnteresseerd in een Piet piraat in burger.
Hij loopt verder het park in, in de richting van het theater waar hem 2x show gaf. Wij moeten er achter om ook in het park te geraken, maar ja ik ben geen bv dus ik moet mijn ticket tonen he. Mijn vrouw tegen die die controleerde: was dat net meneer Van de Velde die passeerde?
Die controleur: wieda? Nee dat was gewoon Piet Piraat 😆

Gisteren naar feestje gegaan met ne maat die vroeger garçon was in die regio dus die kende daar nog redelijk wat volk. Aan inkom wordt die al direct aangesproken door een vrouw; hij geeft die en haar vriendin ne kus en zevert er ff mee. Dan binnen was hij zich maar aan’t afvragen wie die vriendin was want hij herkende die precies wel maar het was allemaal wa flou en hij wist niet meer of hij er ooit iets mee gehad had.
Bleek dat “Jennifer” vroeger “de Jerry” was 👌

Gisteren naar feestje gegaan met ne maat die vroeger garçon was in die regio dus die kende daar nog redelijk wat volk. Aan inkom wordt die al direct aangesproken door een vrouw; hij geeft die en haar vriendin ne kus en zevert er ff mee. Dan binnen was hij zich maar aan’t afvragen wie die vriendin was want hij herkende die precies wel maar het was allemaal wa flou en hij wist niet meer of hij er ooit iets mee gehad had.
Bleek dat “Jennifer” vroeger “de Jerry” was 👌
En had hij er iets mee gehad? 🤪

Daarnet in bos een koppel van een jaar of 60, achter hen een kleine hond dacht ik... Neen, een rosse kat, chillin in the woods. Op haar gemakske 10m achter de baasjes aan niet aangelijnd, afijn de kat is baas zeker. Goeie camouflage op de bruin oranje herfst bladeren.

we leven nog, da's een glimlach waard! :laugh:

dit weekend weggeweest naar de ardennen met de vrienden. 2 man heeft daar een Poolse vriendin en die zijn allebei blijkbaar zot van paddestoelen plukken en koken.... wel veel bijgeleerd over paddestoelen. Schoon exemplaren gezien.

ze hebben daar exemplaren uit de grond getrokken die ze 's avonds gebakken hebben en we hebben er allemaal van gegeten. Wel hoofdpijn op zondag, maar daar zal de poolse wodka wel iets mee te maken gehad hebben :unsure:

deze vond ik wijs (wel niet gegeten :laugh: ) Het kleverig koraalzwammetje.

Calocera%20viscosa%20(1200%20x%20800)5.jpg

Terug
Bovenaan