Muscleduck
Well-known member
Zaterdag helpen verhuizen bij vrienden, ging super vlot. 's Avonds ging ik normaal thuis blijven maar de boys konden toevallig bijna allemaal pokeren, dus om 21h nog in de auto gestapt voor een rondje poker 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nu je het zegt, je hebt wel wat weg van Peter De Roover.
Geen idee waarom dit relevant is? Ik vind het gewoon een mooie verschijning.
Waarom zegt ge dan zelf dat ze haar mond moet houden over politiek, is dat dan relevant?Geen idee waarom dit relevant is? Ik vind het gewoon een mooie verschijning.
Ja want dan is ze minder aantrekkelijk.Waarom zegt ge dan zelf dat ze haar mond moet houden over politiek, is dat dan relevant?
*minder* aantrekkelijk? Het is verdorie bijna Magda Goebbels 2.0, die mag echt een Alp gaan afdonderen.Ja want dan is ze minder aantrekkelijk.
DIW speelt er al op in.Daarnet in het vrt nieuws over Nacht van de Duisternis.
Ne kleine: "ik heb Saturnus en Jupiler gezien"![]()
Alexander De Croo die zijn ogen niet kan open houden tijdens de persconferentie
https://www.hln.be/binnenland/premi...dens-persconferentie-over-begroting~aea697cf/
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom men systematisch een uitputtingsslag organiseert om tot een akkoord te komen. Dat lijkt me echt gewoon een kwestie van op het einde slechte constructies en halve maatregelen te laten passeren om te kunnen stoppen. "Ah minister X met portefeuille Y wil zijn budget niet verminderd zien, we spreken wel nog eens na een nachtje zonder slaap."Geen fan van de man of zijn partij, maar zou niet graag die uren moeten doen.
Ik zou graag eens het resultaat zien van een drugtest na zo'n onderhandelingen. Daar gaan er gegarandeerd bij zijn die zo'n nachtjes doen op pillen.Alexander De Croo die zijn ogen niet kan open houden tijdens de persconferentie
https://www.hln.be/binnenland/premi...dens-persconferentie-over-begroting~aea697cf/
Imo is dat net hetzelfde als dat men zou onderhandelen met drank erbij, wacht maar tot je nog een bak bier binnen hebt mijnheer de minister, je gaat wel wat toegeeflijker worden. Die ganse onderhandelingen zijn gewoon haantjesgedrag. Men zou veel beter bepaalde regels opnemen waar ook politici zich moeten aan houden bij zo'n onderhandelingen. Maar die zijn natuurlijk moeilijk af te dwingen..Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom men systematisch een uitputtingsslag organiseert om tot een akkoord te komen. Dat lijkt me echt gewoon een kwestie van op het einde slechte constructies en halve maatregelen te laten passeren om te kunnen stoppen. "Ah minister X met portefeuille Y wil zijn budget niet verminderd zien, we spreken wel nog eens na een nachtje zonder slaap."
Podcast van de Standaard had er nog een verrassend genuanceerd inzicht over. Iets over dat er een soort momentum en sfeer moet gecreëerd worden om samen over de eindmeet te gaan, en dat zo nachtelijk doorduwen toch wat kan helpen om een mentaliteit van 'we moeten hier samen door' te laten ontstaan. Er zal ook wel wat machocultuur mee gemoeid zijn, maar ik geloof ook niet dat je dit soort zaken op een zonnige vrijdagnamiddag kunt afronden in het huidige gepolariseerde politieke speelveld.Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom men systematisch een uitputtingsslag organiseert om tot een akkoord te komen. Dat lijkt me echt gewoon een kwestie van op het einde slechte constructies en halve maatregelen te laten passeren om te kunnen stoppen. "Ah minister X met portefeuille Y wil zijn budget niet verminderd zien, we spreken wel nog eens na een nachtje zonder slaap."
Dat is exact hoe ze dat op een vorige job van me deden. Eerst met die mannen naar de Auberge du Pecheur, wat triple Karmeliet opgieten zodat ze zat zijn, en dan beginnen onderhandelen. Of als het mensen waren uit het hoofdkantoor: nadien een rondgang zodat niks hen nog interesseert.Imo is dat net hetzelfde als dat men zou onderhandelen met drank erbij, wacht maar tot je nog een bak bier binnen hebt mijnheer de minister, je gaat wel wat toegeeflijker worden. Die ganse onderhandelingen zijn gewoon haantjesgedrag. Men zou veel beter bepaalde regels opnemen waar ook politici zich moeten aan houden bij zo'n onderhandelingen. Maar die zijn natuurlijk moeilijk af te dwingen.
Dat kan ik alleen maar beamen.Mijn tijdelijke alcohol ban in combinatie met enkel clean food doet wonderen. Ik voel mij fysiek en mentaal op en top. Slaap enorm goed. Heb pakken energie. Ik ben heel positief ingesteld waar ik anders mijne kop zou laten hangen.
Of 't is toeval met de zon die al enkele dagen uitzit. Dat kan ook.
Ik zal toch serieus wat minderen denk ik.Dat kan ik alleen maar beamen.
Ik heb er hier een permanente alcohol ban van gemaakt. Fuck die vuiligheid.
Deze audible beluisterd en dat maakte het nog makkelijker.
Ik drink al jaren weinig alcohol, maar omdat ik wel geniet van de smaak van een speciaalbier drink ik al eens eentje op een vrijdag- of zaterdagavond. Gegarandeerd dat ik dan slechter slaap en ik dat de volgende dag voel. Zal ook wel te maken hebben met er bewust op letten, en ouder worden, maar mensen onderschatten ook gewoon hoe slecht alcohol is.Mijn tijdelijke alcohol ban in combinatie met enkel clean food doet wonderen. Ik voel mij fysiek en mentaal op en top. Slaap enorm goed. Heb pakken energie. Ik ben heel positief ingesteld waar ik anders mijne kop zou laten hangen.
Of 't is toeval met de zon die al enkele dagen uitzit. Dat kan ook.
Ik vind die keelgezangen altijd wel indrukwekkend, is ook niet enkel bij de Mongolen, maar ook bij andere steppevolkeren een bekende techniek (o.a. de Toevanen). Een hele tijd terug was er een lied van "The HU" dat bekend werd door de combinatie rock/keelzingen.Mongolian throat singing techno. Wel fan van.
21 november in de ABIk vind die keelgezangen altijd wel indrukwekkend, is ook niet enkel bij de Mongolen, maar ook bij andere steppevolkeren een bekende techniek (o.a. de Toevanen). Een hele tijd terug was er een lied van "The HU" dat bekend werd door de combinatie rock/keelzingen.