Je glimlach van vandaag

Beste Fallout.

Ik moet de 4 nog uitspelen, maar ik heb geen goesting want ge kunt bv de BoS en The Institute niet aligneren. Er zou een mega moeilijk omslachtig einde moeten inzitten zodat ge elke fractie kunt doen overeenkomen.
Beste Fallout is #2, New Vegas is close second wel, maar misschien verander ik nog van gedacht als hij uit is.

The Institute ken ik niet, want ik ben 4 nog niet begonnen ... zoals ik al zei, ik ben nog met New Vegas bezig.
De Brotherhood heb ik altijd maar een hoopke half-nazistische technidioten gevonden, alleen goed om hun armor & power fists af te pakken (om iemand langs achter te besluipen en te power-fisten) oi22hurrr

Beste Fallout is #2, New Vegas is close second wel.

The Institute ken ik niet, want ik ben 4 nog niet begonnen ... zoals ik al zei, ik ben nog met New Vegas bezig.
De Brotherhood heb ik altijd maar een hoopke half-nazistische technidioten gevonden, alleen goed om hun armor & power fists af te pakken (om iemand langs achter te besluipen en te power-fisten) oi22hurrr
Ik heb den twee maar tot halverwege gespeeld en de savegame ligt ergens, maar ik weet nimeer waar.

Fallout 1 blijft toch de beste. Al was't maar uit nostalgie.... hoe vaak ik die demo in Junkyard toen net heb gespeeld.
Met 2 toch wel close second.
En ook wel: om allerlei redenen heb ik geen enkele fallout tot nu toe (behalve 4 maar wel Inc tactics) ooit uitgespeeld maar telkens zo wat gestopt in de endgame. Wel al ontelbare opnieuw begonnen ma ook weer telkens stil gevallen vlak voor het einde. Vorige maand toevallig FO2 zelfs nog es begonnen..... ik ben toch al bijna uit de tempel

Fallout 1 blijft toch de beste. Al was't maar uit nostalgie.... hoe vaak ik die demo in Junkyard toen net heb gespeeld.
Met 2 toch wel close second.
En ook wel: om allerlei redenen heb ik geen enkele fallout tot nu toe (behalve 4 maar wel Inc tactics) ooit uitgespeeld maar telkens zo wat gestopt in de endgame. Wel al ontelbare opnieuw begonnen ma ook weer telkens stil gevallen vlak voor het einde. Vorige maand toevallig FO2 zelfs nog es begonnen..... ik ben toch al bijna uit de tempel
1 is awesome, maar 2 is gewoon beter op elk vlak (imo).
Maar it's all good, zo lang er maar Fallout, en vooral old school Fallout love rondgaat :love:.

1 is awesome, maar 2 is gewoon beter op elk vlak (imo).
Maar it's all good, zo lang er maar Fallout, en vooral old school Fallout love rondgaat :love:.
Ik kan het verkassen naar Nostalgie maar hier ist ook gepast. Veel goede herinneringen ook, mijn eerste forum ervaringen door FO, veel mensen leren kennen (en vergeten).... ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat ik mogelijkerwijs lid was van de toen al bekende/beruchte (en eigenlijk ook best wel toxische) falloutfanbase. NMA, Unwashed Villagers.... those were the days

Ge hebt ook Wasteland 2 en 3 van den originele ket van Fallout. Ooit beta van Wasteland 2 uitgespeeld, maar om één of andere reden ook nimeer terug begonnen. Ik denk dat ik boos was omdat de saves niet overdraagbaar waren.

Ik ben begonnen met Fallout 3 en dan New Vegas, 4 vond ik een teleurstelling.
1 en 2 nooit gespeeld omdat het van voor mijne tijd was... :unsure:
Beide wel eens geprobeerd maar ik was gewend aan de playstyle van 3 en new vegas waardoor ik er moeilijk in geraakte.

Terug
Bovenaan