Je glimlach van vandaag

Net een hoop House/Trance/Techno muziek cd's kunnen scoren van een neef van mij.
Club System 1-14, en een paar van La Rocca en The Zillion.
Daarvoor is FB handig.
welke zillions zaten er bij?
Dit is de volledigge collectie ;-)
Enkel de zillenium edition met sleutelhanger staat er hier niet bij
E8-DD8-CF3-34-FA-4-D65-9560-0-B4941-F0-AA64.jpg

Na bloedonderzoek blijkt dus eigenlijk weinig speciaal, behalve vitamine D die normaal in de dertig moet zijn en bij is dat ‘7’ en nu beeld ik mij dus zeven vitamientjes die op tocht zijn binnen Squid: Dopey, Sneezy, Sleepy, Bashful, Grumpy, Happy en Doc.

Dokter vroeg ‘u gaat zeker nóóit in de zon? Eh… nee, nooit dus.

Na bloedonderzoek blijkt dus eigenlijk weinig speciaal, behalve vitamine D die normaal in de dertig moet zijn en bij is dat ‘7’ en nu beeld ik mij dus zeven vitamientjes die op tocht zijn binnen Squid: Dopey, Sneezy, Sleepy, Bashful, Grumpy, Happy en Doc.

Dokter vroeg ‘u gaat zeker nóóit in de zon? Eh… nee, nooit dus.
gewoon vitamine supplement en klaar is squid

Hoe kun je nu in de zomer vitamine d tekort hebben. Kruipen jullie dan nooit buiten ofzo?
Ik heb geen tuin om buiten te zitten, op mijn terras kan ik momenteel niet, veel thuiswerk, geen super druk sociaal leven en in de hitte ga ik niet wandelen. Ik zit inderdaad niet zo veel buiten!

Ik heb geen tuin om buiten te zitten, op mijn terras kan ik momenteel niet, veel thuiswerk, geen super druk sociaal leven en in de hitte ga ik niet wandelen. Ik zit inderdaad niet zo veel buiten!

Dat is niet volgens de BG standaarden. Hopelijk wel een Duitse auto voor de deur?

Kun je dan niet met de fiets eens naar een park gaan ofzo? Tis nu toch ook nog niet heel de zomer +30 graden ook e.

Dat is niet volgens de BG standaarden. Hopelijk wel een Duitse auto voor de deur?

Kun je dan niet met de fiets eens naar een park gaan ofzo? Tis nu toch ook nog niet heel de zomer +30 graden ook e.
Hmmm ja wel een duitse wagen kinda :thinking:

Fiets is momenteel ook geen optie! En ja het is niet altijd +30 graden. Ik ga wel niet graag alleen gaan wandelen en social anxiety helpt daar niet bij. Maar ik probeer af en toe.

Hmmm ja wel een duitse wagen kinda :thinking:

Fiets is momenteel ook geen optie! En ja het is niet altijd +30 graden. Ik ga wel niet graag alleen gaan wandelen en social anxiety helpt daar niet bij. Maar ik probeer af en toe.

Je moet daarom niet per se wandelen. Je kan je daar ook gewoon zetten met een boek ofzo. Je zal daar meer deugd van hebben dan van die pillen die eigenlijk bijna niks doen.

Ik heb die nog in de winter genomen maar dat had eigenlijk totaal geen effect.

Terug
Bovenaan