Je glimlach van vandaag

Ik zie mezelf dat ook volledig voor hebben... Dus ik heb een spiegel op mijn fiets. 🤪
Ah, zijt gij zo een? :')

No offence, maar als ik iemand met een spiegel op zijn/haar/het's fiets zie, en die is nog geen 85, dan denk ik aan een mentale beperking. :unsure: 't Zal aan mij liggen. :p

Goh, die spiegel is er ook pas gekomen sinds de dochter meerijdt. De balans is totaal anders met 20kg achter je die niet netjes stil wil zitten.
Dus ik kijk regelmatig achter me en als ik iemand sneller dan mij af zie komen die niet uit kan wijken (bvb door een fietspad apart van de rijweg) dan stop ik om aan de kant te gaan staan. Voelt veiliger voor mij en diegene die sneller rijden dan mij roepen toch wel vaker merci dan "stoeme gehandicapte!". 😁

Goh, die spiegel is er ook pas gekomen sinds de dochter meerijdt. De balans is totaal anders met 20kg achter je die niet netjes stil wil zitten.
Dus ik kijk regelmatig achter me en als ik iemand sneller dan mij af zie komen die niet uit kan wijken (bvb door een fietspad apart van de rijweg) dan stop ik om aan de kant te gaan staan. Voelt veiliger voor mij en diegene die sneller rijden dan mij roepen toch wel vaker merci dan "stoeme gehandicapte!". 😁
Ik zou het laatste doen en je spiegel afschoppen zoals een echte wielerterrorist

Ik zou het laatste doen en je spiegel afschoppen zoals een echte wielerterrorist
Dan ben jij natuurlijk hét item in het nieuws: agressieve wielertoerist stampt moeder met kleuter de brandnetels in terwijl die net netjes aan de kant ging voor gestoorde gek. 👍

Gewoon een meergranenbrood dat goed gemaakt is, is toch echt een plezier.
In de lokale delhaize hebben ze hier goeie. En als je just na openingstijd toekomt is het zelfs nog warm! Ik kocht elke 2-3 dagen iets anders van brood, tot ik dat eens meehad. Nu is 't gewoon standaard dat mee naar huis.

Mijn dollars die er vandaag zeker zouden zijn en waar ik zeker bericht van ging krijgen. Niet dus. Heerlijk die stiptheid bij beloftes. 💀

Onze poetsvrouw is sinds enkele weken afwezig wegens zwaar ziek (gehospitaliseerd, op ICU).
Vandaag voor de eerste keer een nieuwe poetsvrouw langsgekomen, duidelijk ééntje die van aanpakken weet. Het huis is écht proper. 😍

Ik hoop dat onze 'oude' poetsvrouw snel hersteld, ze is dan ten allen tijde terug welkom hier, we waren ook van haar zeer tevreden.

Neefjes die zelf voorstelden om het baby/kleurterspeelgoed van de kinderen te komen opruimen en sorteren. Ze zijn al de ganse namiddag in de weer terwijl ik me gezet heb aan het sorteren van de (te kleine) kinderkleding. Op die 6 jaar is daar eigenlijk altijd maar “bij” gekomen dus het gaat wel een groot verschil zijn eens die baby/peuter dingen weg zijn 😍. Ze hebben hun McDo straks wel verdiend 🤓

Onze poetsvrouw is sinds enkele weken afwezig wegens zwaar ziek (gehospitaliseerd, op ICU).
Vandaag voor de eerste keer een nieuwe poetsvrouw langsgekomen, duidelijk ééntje die van aanpakken weet. Het huis is écht proper. 😍

Ik hoop dat onze 'oude' poetsvrouw snel hersteld, ze is dan ten allen tijde terug welkom hier, we waren ook van haar zeer tevreden.
De onze moet niet meer komen. We hadden sinds enkele maanden een nieuwe en 't is gewoon niet goed.

Toen we op reis waren lieten we aan de bureau weten dat ze niet moest komen, wij kuisen dan zelf ons huis voor we vertrekken en hebben dan liever niemand over de vloer terwijl we weg zijn.

Komen we thuis, ligt er een ventilator kapot en is de ganse vuile was gestreken en geplooid. En bij die vuile was zaten kleren van de kinderen waar echt plekken e.d. op waren.

De onze moet niet meer komen. We hadden sinds enkele maanden een nieuwe en 't is gewoon niet goed.

Toen we op reis waren lieten we aan de bureau weten dat ze niet moest komen, wij kuisen dan zelf ons huis voor we vertrekken en hebben dan liever niemand over de vloer terwijl we weg zijn.

Komen we thuis, ligt er een ventilator kapot en is de ganse vuile was gestreken en geplooid. En bij die vuile was zaten kleren van de kinderen waar echt plekken e.d. op waren.
Jullie kuisvrouw kan zomaar binnen als jullie afwezig zijn?

Net een hoop House/Trance/Techno muziek cd's kunnen scoren van een neef van mij.
Club System 1-14, en een paar van La Rocca en The Zillion.
Daarvoor is FB handig.

Terug
Bovenaan