Je glimlach van vandaag

Ik stop aan een verkeerslicht.
Op het scherm van mijn wagen staat een visualisatie van de autopilot. Mijn wagen, getekend in zijn kleur, blauw.
Alle wagens er rond zijn standaard lichtgrijs ingekleurd. Ik kijk naar buiten en zie dat alle wagens rondom mij inderdaad allemaal 50 tinten grijs zijn.
:cool:

#grijs_is_zo_saai
Kijk gerust eens naar uw haar, boomer :unsure:

Met alle collega's van de dienst de bazin haar bureau versierd en van cadeautjes voorzien voor haar 50ste verjaardag. Ze was er serieus content mee.

1240

'De een zijn dood, de ander zijn brood'. Ik kan zelf al niet meer wachten tot oktober, als alles onder de 15°C zit. Al geef ik grif toe dat de eerste lentemaand wel aangenaam is, maar daarna ...
Warmer als 20 graden hoeft voor mij ook niet. :p En sneeuw is ook leuk natuurlijk!

Euhm wa is dees, ik noem hier al jaren strijkkeizer 😔
Great minds think alike? :woohoo:

Alsook, jij bent een keizer. Ik een ijzer!

Ik zal een van de dagen ook maar eens bellen. Voordat ze opnieuw moeten toedoen of zo. Al van september geleden dat het geknipt is.

Het weer! Al een wandeling gemaakt met de dochter, in het park gespeeld, de was opgehangen in de tuin, tuinmeubels afgewassen samen met een kleuter die wou "helpen" en nu efkes rusten... Om straks terug te gaan tuinklussen 🥰

Terug
Bovenaan