Je glimlach van vandaag

Een acceptabel getal op de weegschaal deze ochtend.
Bijna 13kg afgevallen in wat minder dan 3 maanden tijd. Nog even verder volhouden om een 'buffer zone' te hebben. :unsure:

Eindelijk eens die quarantine kilootjes weggewerkt
De fatshamers hier zullen wel bepalen wat acceptabel is.

Twijfel niet aan hun autoriteit.

vlaamse-regering-da-gade-gij-ni-bepale.gif

Bijna 13kg afgevallen in wat minder dan 3 maanden tijd. Nog even verder volhouden om een 'buffer zone' te hebben. :unsure:

Eindelijk eens die quarantine kilootjes weggewerkt
Hier deze voormiddag toevallig nog eens op de weegschaal gestaan.

Een 10kg minder dan ik dacht. Ik ben er vrij zeker van dat ze kapot is, want naar m'n gevoel ben ik bijgekomen...

The hunting season is open, officieel go dat wij kunnen helpen met de search naar de poacher syndicate die de moord hebben gedaan. Ze gaan zich niet kunnen schuilen achter de corrupte politie.
En gij zijt niet bang dat u hetzelfde kan overkomen en uw vrouw en kind zonder u verder moeten?

K3 was fantastisch.

En Julia is echt wel een waardige vervanger voor Klaasje :love: .

Uitspraak van haar naam is wel degoutant tis niet julija tis Julja begot!

Gaan vissen met maar kameraden. 1e keer ooit (op eens een uurke na op vakantie) en best amusant eigenlijk. Leuke namiddag gehad

Klote is, paar visjes meegekregen, maar dat kuisen bah

en waarom heb ik een gevoel dat deze post geen ironie is... :S
K3 gaan kijken als volwassen man..
Absoluut geen ironie!

Of ik volwassen ben dat laat ik in het midden wettelijk al ruim 9 jaar in gedachte varieert dat enorm.

Derde keer geloof ik overigens dat ik ze zie op t zelfde evenement als 20 plusser.

De Kreuners waren overigens ook top. Willy Sommers meh.

Absoluut geen ironie!

Of ik volwassen ben dat laat ik in het midden wettelijk al ruim 9 jaar in gedachte varieert dat enorm.

Derde keer geloof ik overigens dat ik ze zie op t zelfde evenement als 20 plusser.

De Kreuners waren overigens ook top. Willy Sommers meh.
Fun fact: De Kreuners is ook de bijnaam voor de volwassen fanbase van K3.

Gedroomd dat ik eindelijk een Golden retriever had :love:

Ergernis: wakker worden en beseffen dat er nog zoveel gedaan moet worden aan de tuin. Kost allemaal veel geld en tijd als we willen zorgen dat hij niet kan weglopen en een veilige ruimte heeft om te ravotten. :headshake:

Gedroomd dat ik eindelijk een Golden retriever had :love:

Ergernis: wakker worden en beseffen dat er nog zoveel gedaan moet worden aan de tuin. Kost allemaal veel geld en tijd als we willen zorgen dat hij niet kan weglopen en een veilige ruimte heeft om te ravotten. :headshake:
Enkel een hek is nodig hoor, de rest "hermodelleert" hij toch! 😬

Enkel een hek is nodig hoor, de rest "hermodelleert" hij toch! 😬
Allicht zal onze hypothetische Golden wel wat ravage aanrichten, maar dat kunnen we nog wel verwerken.

Halfopen bebouwing en buurvrouw huurt haar woning. Het is geen inrit, maar gewoon een breed(lees 2,5 - 3 meter) wandelpad tussen de twee woningen dat rechtreeks in de twee tuinen gaat. Lang stuk grond voor de tuin met grote haag aan de buitenzijdes en een simpele haag van 1,5 meter in het midden.

Eigenlijk kunnen we het vragen aan de huurbaas van hiernaast, maar we hebben schrik dat hij niet erg happig is om een hek/poortje te hebben tussen de twee woningen (ook al zouden wij alles betalen)

ja uiteindelijk is dat de stap die de spier doet ontlasten, maar eerst bepaald de kinesitherapeut de spieren die ontlast moeten worden.
Dat was hier nog niet zo simpel, in de bil zitten de spieren vrij diep, dus eerst een kwartier zitten duwen op de spieren om een reactie te vinden. Die kwam in de vorm van twitchen en angstzweet.
bepaald moment zei ze: ik ga een grotere naald moeten halen.
naderhand ook wel veel doen om niet terug met een belaste spier te zitten: verwarmen, genoeg water drinken en stretchen om de flow van die ontlasting te ondersteunen.
Het is geen wondermiddel, want je kan vlug hervallen.

Hoe gaat het intussen met die spier? Voor hoe lang zou je nou goed moeten zijn?

Is dat overigens bloederig dat dry needling (je zou verwachten van niet als ze het dry noemen)?
Ik wou nu niet de term 'bloederige ontlasting' gebruiken of je belandt zo in het 'uit de context topic'...😊

Terug
Bovenaan