Das nagels met koppen slaan.Collega van me stuurde net een foto van een facebook pagina van zijn nichtje. Die is gestart als zelfstandige nagelstyliste.
En de naam van haar zaakje is: "NailedbyMieke"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das nagels met koppen slaan.Collega van me stuurde net een foto van een facebook pagina van zijn nichtje. Die is gestart als zelfstandige nagelstyliste.
Misschien kan ze hier reclame maken.Collega van me stuurde net een foto van een facebook pagina van zijn nichtje. Die is gestart als zelfstandige nagelstyliste.

Uiteraard handsfree, als je met Regi belt gaan beide handjes omhoog.Daarstraks kwam één van de buren hier thuis, hij was handenvrij aan het bellen en het geluid stond heel leuk waardoor ik alles kon horen. Was die met Regi Penxten aan het bellen![]()

moet me echt inhouden om er niet mee te lachen.
wettelijk of niet maakt ze niet uit, ze snappen niet dat dat verplicht kan worden.
Slechte beurt gemaakt bij de oogarts? ;-)Eerder uit noodzaak over de gemeentelijke markt gewandeld
En hoe luid is dat op een schaal van 1 tot Honolulu?hij was handenvrij aan het bellen en het geluid stond heel leuk waardoor ik alles kon horen
Ik wist al langer dat Begijnendijk een eigenaardige gemeente was. Maar dat je kiwi’s kan kopen bij de apotheek in Begijnendijk vind ik toch verbazingwekkend.Eerder uit noodzaak over de gemeentelijke markt gewandeld (voor de eerste keer sinds ik hier woon), totdat de apotheek open ging. O.a. verse kiwi’s gekocht.![]()
Ik vraag me vooral af waar je niet-verse kiwi's kunt kopen oi22Ik wist al langer dat Begijnendijk een eigenaardige gemeente was. Maar dat je kiwi’s kan kopen bij de apotheek in Begijnendijk vind ik toch verbazingwekkend.
Die bedenking heb ik altijd als ik ergens reclame zie voor "nieuwe aardappelen". Waarom zou je die tweedehands kopen?Ik vraag me vooral af waar je niet-verse kiwi's kunt kopen oi22
Of advertenties met ‘lekkere x’Die bedenking heb ik altijd als ik ergens reclame zie voor "nieuwe aardappelen". Waarom zou je die tweedehands kopen?
Heb die ook gezien er stond: oppassen met het gebruik van een snoeischaar. U kan zich daar fel mee pijn doen!Ik dank God alvast vandaag voor de volgende zaken:
- G-strings
- Wind
- Korte rokjes/kleedjes
Deze ochtend waaide het kleedje van een felle jongedame omhoog door de wind, waardoor haar string zichtbaar kwam.
Ik stond echter wat te ver om de tekst tattoo op het rechterbil te kunnen lezen.
Misschien iets in de aard van "als je dit kan lezen kan het zijn dat ik je een draai om de oren geef.
Pijn valt goed mee, die nagel uit een luchtdruk nagelpistool destijds in mijn linkerknie, dat was andere koek.Heb die ook gezien er stond: oppassen met het gebruik van een snoeischaar. U kan zich daar fel mee pijn doen!
Dat geloof ikPijn valt goed mee, die nagel uit een luchtdruk nagelpistool destijds in mijn rechterknie, dat was andere koek.