Je glimlach van vandaag

Glimlach van vandaag inception

en mocht het?

Ge zijt zo verkeerd & toch zo vermakelijk.

Ne selfie met wederzijdse toestemming is erover, voyeurisme , thats the wat to go 🤣
Kmoet mij schamen maar gij vermaakt mij wel het meest op dit forum. sorry van je al dan niet verdiende ban
Ramptoerisme is razend populair

Heb net geen selfie genomen, dat ging er over geweest zijn.

maar vrijdag ben ik terug op de bureau, zal dan es inzoomen en van hieruit ze "nemen" ;)

maar mag het wel van de mods? via PM ? Kzou nie willen dak gebanned geraak, en jullie wellicht ook niet :p
Doet mij hier aan denken :

Trump en vrouwen die bang van hem zijn.

Eigenlijk die van gisteren.

Eindelijk naar de oogarts geweest, na 8 jaar, blijken mijn ogen verbeterd te zijn. :D

(of mijn glazen al jaren te sterk)

Frituur op t werk enkel voor justitie maar die hadden enkel een mail gehad voor te zeggen frietjes a volonté dus den deze is ook gaan aanschuiven en heeft ervoor gezorgd dat justitie toch wel failliet zal zijn, a volonté is a volonté.

En als ze failliet is t niet erg want ik werk toch niet bij/voor justitie. :coolbrows:
en vandaag t zelfde met de ijskar 7 bollen :love: . De schepper zei zelf zo veel als ge wilt. Eigen schuld dus.

Frituur op t werk enkel voor justitie maar die hadden enkel een mail gehad voor te zeggen frietjes a volonté dus den deze is ook gaan aanschuiven en heeft ervoor gezorgd dat justitie toch wel failliet zal zijn, a volonté is a volonté.

En als ze failliet is t niet erg want ik werk toch niet bij/voor justitie. :coolbrows:
Niemand werkt daar hoor.

en vandaag t zelfde met de ijskar 7 bollen :love: . De schepper zei zelf zo veel als ge wilt. Eigen schuld dus.
il_fullxfull.2614369306_f6rp.jpg

Ik ben terug, maar heb 1 dag kunnen reflecteren...

Ik PM de followers, maar voor mij hoeft het, na 19 jaar niet meer.

voor mij is het genoeg geweest. MIjn glimlach van vandaag? de toekomst tegemoet kijken. 2024 is comming up fast.

Ik ben terug, maar heb 1 dag kunnen reflecteren...

Ik PM de followers, maar voor mij hoeft het, na 19 jaar niet meer.

voor mij is het genoeg geweest. MIjn glimlach van vandaag? de toekomst tegemoet kijken. 2024 is comming up fast.
Nie liggen mieten na nen 24h ban eh komaan.
Gisteren was jij het m, vandaag mac-bc godweet aan welke poes het morgen is

Terug
Bovenaan