Je glimlach van vandaag

Voor zover ik weet kunnen zelfs de mods onze PM's niet lezen, dus @TRUMP => waar blijven die foto's?
Heb net geen selfie genomen, dat ging er over geweest zijn.

maar vrijdag ben ik terug op de bureau, zal dan es inzoomen en van hieruit ze "nemen" ;)

maar mag het wel van de mods? via PM ? Kzou nie willen dak gebanned geraak, en jullie wellicht ook niet :p

maar vrijdag ben ik terug op de bureau, zal dan es inzoomen en van hieruit ze "nemen" ;)

maar mag het wel van de mods? via PM ? Kzou nie willen dak gebanned geraak, en jullie wellicht ook niet :p
Neem je voor mij een foto van dat paard ook? 't Is voor een vriend.

Hey. Ken je me nog? Je beste vriend!

Ik vind dat wel lief van Trump dat die meisjes daar mogen douchen.
Als ge als 20jarig meisje wordt aangesproken door een dubbel zo oude creepy vent, die wel rijles (*knipoog*) bij je wil nemen en je uitnodigt om op zijn bureau langs te komen, voelt ge u best vuil.

@TRUMP Wel gek dat je in uw verhaal gaat van 2 meisjes van een jaar of 18, 20 gaat naar meisjes die op school zitten. Wanneer komt de melding om uit te kijken naar een 40er die 14 jarige meisjes lastig valt en oneerbare voorstellen doet in het nieuws?

Glimlach van vandaag inception

en mocht het?

Ge zijt zo verkeerd & toch zo vermakelijk.

Ne selfie met wederzijdse toestemming is erover, voyeurisme , thats the wat to go 🤣
Kmoet mij schamen maar gij vermaakt mij wel het meest op dit forum. sorry van je al dan niet verdiende ban

Terug
Bovenaan