alléé ben es geweest, aangezien ik morgen niet op kantoor ben.... en het morgen de laatste schooldag is, was de kans bestaande dat ik ze niet meer ging zien. had ook geen zin meer te wachten tot 17 uur , want misschien waren ze dan al naar huis. en had toch weer geen reet te doen vandaag.
heb ze elk een blikje frisdrank gegeven en een praatje gemaakt. ocharme die meiskes zo zweten zeg. blijkbaar studentes dierenverzorging van roeselare. heb gezegd dak nog nooit op een paard heb gereden, of ze me eens dat wouden leren

. maar ze mogen niet omdat ik niet verzekerd ben.
blijkbaar komen ze nog terug in de vakantie ook... 1 ervan heeft zelf een paard daar gestald in die manage.
hopelijk ben ik niet te ver gegaan door te zeggen dat als ze vuil zijn, ze zich altijd es mogen opfrissen in ons kantoor ook .
en ja, lach nu maar weer sommigen. ik heb tenminste ballen aan mijn lijf en durf met mensen van het andere geslacht praten, ook al ken ik ze niet. sommigen zijn zo sociaal beperkt, dat ze dit forum het uiterste van hun sociaal leven ervaren natuurlijk, hoe spijtig dit ook is