Je glimlach van vandaag

Rustig bezig met mijn werk aan de oversteekplaats, in de verte een auto met NL nummerplaat.
Vollen damp Thunderdome muziek op, ik heb dan maar even mijn beste hakken bovengehaald, tot jolijt van de mensen in de wagen.
En waren het stiletto's, of eerder sleehakken?

6cf32d5603e83e479584d850cb7fad7d.jpg

Deze namiddag een camper gaan ophalen en zonder enige planning richting Frankrijk gebold. Een verder lege parking gevonden aan een meer, eten gemaakt, glaasje wijn erbij en net terug van wandeling naar het nabijgelegen stadje. 👌

Deze namiddag een camper gaan ophalen en zonder enige planning richting Frankrijk gebold. Een verder lege parking gevonden aan een meer, eten gemaakt, glaasje wijn erbij en net terug van wandeling naar het nabijgelegen stadje. 👌
Wannez in Frannez, als je ergens in Bourgogne zou eindigen, geef een seintje.

Héérlijk :love: oprechte glimlach van de dag

hatelijkste bezigheid van toeristen ever.. de reden waarom wij wegblijven uit die resorthotels.

Dit filmpje is wel hilarisch met de sportcomments :lol:

Vanmorgen om 8u30 dus Jr jr zo ziek of iets, thuisblijven. Ondertussen nog steeds zo ziek of iets maar door zijn siroop heeft hij wel meer energie ‘mama, waarom ben ik thuis?’ Omdat je vanmorgen aan het huilen was van ziek zijn. ‘Neeee’ Toch wel, hoor. ‘Mah neeeeeee’ Wil ik je naar school doen? ‘Hoest hoest hoest nee

Dergelijke "mopjes" hoeven we hier ook niet.

Ok flauw, maar misschien een kleiner budget voor eten? :shutup:
In voedselpakketten zit helaas heel vaak ongezonde voeding, terwijl dagelijks verse groenten en fruit wel kan aantikken.

een weekendje "België" geboekt :love:

21 juli naar Brussel voor de nationale feestdag, daar blijven pitten en dan 22ste doorrijden naar Antwerpen en daar 2 dagen blijven. Tall ships race gaan bekijken, en nog es goed gaan boefen bij de argentijn aant station.

een weekendje "België" geboekt :love:

21 juli naar Brussel voor de nationale feestdag, daar blijven pitten en dan 22ste doorrijden naar Antwerpen en daar 2 dagen blijven. Tall ships race gaan bekijken, en nog es goed gaan boefen bij de argentijn aant station.
Brussel, Antwerpen... mijn twee minst favoriete steden in België :p

Maar amuseer u!
En vergeet geen fotoke van uw grill :drool:

Brussel, Antwerpen... mijn twee minst favoriete steden in België :p

Maar amuseer u!
En vergeet geen fotoke van uw grill :drool:

Oh ik ga daar es graag, maar BXL bv alleen op de nationale feestdag, dan vind ik het daar wel gezellig. We doen dat elk jaar.

Terug
Bovenaan