Je glimlach van vandaag

2 weken terug ene tegen mijne auto gereden die zijn fout niet wilde toegeven.
Gelukkig heeft de dashcam (alweer) mij uit de nood geholpen. Vandaag expertise gehad en de verzekering gaat niet moeilijk doen.
Parkeert gij op onmogelijke plaatsen of trekt gij da als influencer aan?

De keren dat gij iets met auto’s aan de hand hebt, is toch echt een veelvoud van het gemiddelde op dit forum 😯

Parkeert gij op onmogelijke plaatsen of trekt gij da als influencer aan?

De keren dat gij iets met auto’s aan de hand hebt, is toch echt een veelvoud van het gemiddelde op dit forum 😯

Geen idee.
Ik stond gewoon stil komende van een parking om de baan op te rijden. Ene komt de parking opgereden (van mijne rechts), die snijdt die heel kort af. Dus net langs mijne linkse voorkant.
Ge zou dan denken dat die mij links vooraan raakt. Maar die zit te klungelen en schaart mij met zijne rechtervoorkant op mijne linkerachterkant.

Hoe ge zoiets zelfs doet ik snap het niet.
En dan eerst nog zeggen dat ge de schade gewoon kunt afvegen.
Dan vragen of we dat niet gewoon zo kunnen laten om vervolgens te zeggen (en in te vullen op het aanrijdingsformulier) dat we allebei stilstonden.
Ja, dan kunt ge niet botsen he.
En dat was niet zo een klein tikske, heeft er een goed stuk langs afgeschuurd en die heeft dan op een bepaald moment nog zo goed als stil gestaan om dan dit te doen.

Bijlagen

• 20220531_191454 (1).jpg
    20220531_191454 (1).jpg
    789,4 KB · Weergaven: 16
  • 20220531_192852 (1).jpg
    20220531_192852 (1).jpg
    1,1 MB · Weergaven: 13
  • 20220531_192833 (1).jpg
    20220531_192833 (1).jpg
    2,3 MB · Weergaven: 13
Ontroostbare achtjarige omdat hij naar school moet ‘op de verjaardag van zijn papa’. Probeer maar eens uit te leggen dat het hier niet Noord Korea is en dat papa’s verjaardag niet automatisch heel het land platlegt…

Ontroostbare achtjarige omdat hij naar school moet ‘op de verjaardag van zijn papa’. Probeer maar eens uit te leggen dat het hier niet Noord Korea is en dat papa’s verjaardag niet automatisch heel het land platlegt…
Hij kon beter voor het excuus gaan “gebeten door een hond!” :unsure:

Mijn zoon had een zware pinda allergie dus ik kocht geen pinda's of pindakaas meer.
Vandaag bijna twee jaar later is hij uit de pinda allergie gegroeid en we hebben groen licht gekregen van de dokter dat we terug pindakaas in huis mogen halen. Dat op zich is al een glimlach maar DE glimlach voor mij vandaag is toch wel mijn verse boterham met pindakaas (en korreltjes/hagelslag) . Mmmmmmmmm

Mijn zoon had een zware pinda allergie dus ik kocht geen pinda's of pindakaas meer.
Vandaag bijna twee jaar later is hij uit de pinda allergie gegroeid en we hebben groen licht gekregen van de dokter dat we terug pindakaas in huis mogen halen. Dat op zich is al een glimlach maar DE glimlach voor mij vandaag is toch wel mijn verse boterham met pindakaas (en korreltjes/hagelslag) . Mmmmmmmmm
Of je liet hem gewoon geen pindakaas eten? :unsure:

Of je liet hem gewoon geen pindakaas eten? :unsure:
Ja tuurlijk maar dan moest ik (zeker int begin) super goed opletten met de kruimels en zo.
Mijn schoonbroer had een handje pinda's gegeten bij zijn thuis en een half uur later de zoon op zijn schoot gepakt en wat mee gespeeld: binnen de 10 min stond hij onder de allergische uitslag en waren zijn ogen dicht van de zwelling.

Bij mij al lang geleden dat ik het nog gegeten heb. Welke koop jij?

Vroeger kocht ik altijd die van Jack Klijn in de Carrefour maar die vind ik niet meer. Calvé vond ik helemaal niet lekker.

Vroeger kocht ik altijd die van Jack Klijn in de Carrefour maar die vind ik niet meer. Calvé vond ik helemaal niet lekker.
Oei ik vind die van calvé net lekker 😬
Ik heb nu net die van den Aldi gekocht. Ik vind die lekker maar vergelijkbaar met calvé.
Ik heb er eens in de AH gekocht, ik weet niet meer wel merk maar die was enorm olie achtig.

Ja tuurlijk maar dan moest ik (zeker int begin) super goed opletten met de kruimels en zo.
Mijn schoonbroer had een handje pinda's gegeten bij zijn thuis en een half uur later de zoon op zijn schoot gepakt en wat mee gespeeld: binnen de 10 min stond hij onder de allergische uitslag en waren zijn ogen dicht van de zwelling.
Ah oei, wist niet dat dat zo extreem kon zijn.

Die van het AH huismerk is wel OK, die van de pindakaaswinkel (.nl) is lekker en zoals @Mr.Anderson zegt, die van Snickers is ook goed!

Die van het AH huismerk is wel OK, die van de pindakaaswinkel (.nl) is lekker en zoals @Mr.Anderson zegt, die van Snickers is ook goed!
Deze? https://www.ah.be/producten/product/wi1589/ah-smeuige-pindakaas

De pindakaas van Snickers al eens geprobeerd?
Deze? https://www.ah.be/producten/product/wi474465/snickers-peanut-butter-crunchy
Crunchy heb ik hem niet zo graag. Zit ook chocolade bij in, zie ik. Tenzij je een andere bedoelt?

Maar bij testen is deze blijkbaar zeer goed, dus die ga ik ook eens testen: https://www.ah.be/producten/product/wi370835/ah-100-pindakaas-naturel
Ik vind die lekker, maar dat is dan "naturel" pindakaas, dus zonder veel toevoegingen waardoor je makkelijk fasescheiding krijgt en olie bovenaan. Meestal roer je dan toch net te weinig waardoor het allerlaatste restje pindabeton is :)

Bij Colruyt kan je deze vinden:

Die lijkt IMO meer op de klassieke pindakaas, waar emulgatoren en ander vet/olie aan wordt toegevoegd, maar zou ook naturel zijn. Lijkt me wel veel stabieler naar fasescheiding toe, dus misschien wordt die veel sterker gemixt ofzo.

Rustig bezig met mijn werk aan de oversteekplaats, in de verte een auto met NL nummerplaat.
Vollen damp Thunderdome muziek op, ik heb dan maar even mijn beste hakken bovengehaald, tot jolijt van de mensen in de wagen.

Terug
Bovenaan