Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel lekker maar toch niet als ontbijt? ;-)Maatjes met versnipperde ajuin.![]()
Ik had een goestingske.Heel lekker maar toch niet als ontbijt? ;-)
Als ge een dagske pinten drinken voor de boeg hebt is dat geen overbodige luxe!Heel lekker maar toch niet als ontbijt? ;-)
En waarover ging dat dan?Waarna ik alsnog de vriendelijke dame haar neus afsnauwde...
(heb me ook geëxcuseerd hiervoor bij haar natuurlijk, dat het niet fair was mijn frustraties naar een organisatie toe, op haar uit te werken)

Ik ben al 4maand bij Fluvius aan het proberen aanmelden dat ik een nieuwe omvormer heb. Ben zelfs al naar het klantenkantoor gegaan waar ze het voor mij in orde hebben gebracht, mail ontvangen dat de wijziging van mijn installatie verwerkt werd,...En waarover ging dat dan?![]()

, moet alvast een toffe mens zijn geweest.Is 't een mes dat snijdt aan 2 kanten?collega zijn vrouw was zo lomp haar sleutels op haar brommer te laten zitten, gevolg gepikt natuurlijk.
aangifte gedaan; nu 4 weken later hebben ze die terug gevonden. ze zijn die brommer gisteren weest gaan ophalen.
die flikken hebben nooit onder het zadel gecheckt of ze eventueel aanwijzingen van de "ontvreemder" konden vinden...
collega vond er een mes van 25 cm in terug, en een zak weed van 30 gram, moet alvast een toffe mens zijn geweest.
ook een stel draadloze oortjes.
Geen idee, zou het hem eens moeten vragen.... waarom, is t de uwe misschien ?Is 't een mes dat snijdt aan 2 kanten?

Scherp mes gij, hé.Geen idee, zou het hem eens moeten vragen.... waarom, is t de uwe misschien ?![]()
![]()
Bij die bestellingen staat de frikandel met stip op één als populairste frituursnack. Maar liefst 32 procent van de Belgen kiest voor deze curryworst, ook wel ‘lange hamburger' genoemd.

De paardenbloem is vanuit ecologisch standpunt één van de nuttigste planten, het is voor wat betreft solitaire bijen sowieso de plant die het meeste verschillende soorten bijen lokt (meer dan 100), en ook de plant die het meeste solitaire bijen uit de rode lijst lokt (dus de bedreigde soorten).Een stuk van de tuin laten we wat ongemoeid, het gras staat er vol met paardenbloeme en boterbloempjes, ik ging eens kijken deze morgen en het zat daar vol met bijtjes![]()
Hier hebben we ook zo een stuk tuin, sinds een paar jaar is dat stuk zelfs groter geworden, vroeger was er nog een groot stuk moestuin, maar die is er niet meer.Een stuk van de tuin laten we wat ongemoeid, het gras staat er vol met paardenbloeme en boterbloempjes, ik ging eens kijken deze morgen en het zat daar vol met bijtjes![]()