Je glimlach van vandaag

pic.png

Gekocht, net getest tijdens het inpakke voor Graspop en deze gaat gelijk terug retour. 10+ min lawaai voor 100 man aant maken en da blaast mne luchtmatras ni eens hard op :/

Mss gwn pech me de mijne, maar deze gaat schoontjes terug retour, nog net op tijd voor Bol.com ^^

Gekocht, net getest tijdens het inpakke voor Graspop en deze gaat gelijk terug retour. 10+ min lawaai voor 100 man aant maken en da blaast mne luchtmatras ni eens hard op :/

Mss gwn pech me de mijne, maar deze gaat schoontjes terug retour, nog net op tijd voor Bol.com ^^

Dan hebt ge inderdaad pech.
Die van ons maakt wel wat lawaai maar enfin niks abnormaals en die dubbele luchtmatras is op een paar minuutjes opgeblazen en afgelaten.

De ware paniek in de ogen van mijn hond als mijn boterham bijna op is en hij nog geen stukske gehad heeft. Vooral bij de laatste beet die ik neem (om nadien nog een klein stukske over te hebben voor hem) zie je alle alarmbellen afgaan. ”Wacht wacht, hey en ik? Ik ben er ook nog eh, neeneenee, hey ik heb nog geen stukske gehad. Sffs is het op, ohnee hey pls ik wil ook een stukske”. :lol:

Mijn gastouders uit Thailand zijn in het land en heb met hen afgesproken vandaag.
Na 3 jaar eindelijk nog eens die mensen gezien :love:

Fuck, die kerel (of vrouw) kan nogal drummen! Het feit dat hij/zij in zo'n kostuum zit maakt het af natuurlijk. Geweldig :)

Hoe was het?

Wij hadden pre corona tickets gekocht (2 stuks aan 78 eur per stuk).
Uiteindelijk gisteren beslist om toch niet te gaan en iets te gaan eten aan zee.

't Was nen duren avond.
Was echt vet. Ook nog getwijfeld om niet te gaan, maar ben echt blij dat ik wel geweest ben.

Wat een stem dat die heeft live. Een pak beter dan dat je het op de radio hoort zelfs.

Eerst was ze op het gewone podium bezig en totaal onverwachts stond ze plots op een podium in het midden van de zaal.

Na het concert was het daar wel een ramp om buiten te geraken. Mss iets geweest ofzo maar alles stond daar blok dicht.

Was echt vet. Ook nog getwijfeld om niet te gaan, maar ben echt blij dat ik wel geweest ben.

Wat een stem dat die heeft live. Een pak beter dan dat je het op de radio hoort zelfs.

Eerst was ze op het gewone podium bezig en totaal onverwachts stond ze plots op een podium in het midden van de zaal.

Na het concert was het daar wel een ramp om buiten te geraken. Mss iets geweest ofzo maar alles stond daar blok dicht.
Mijn vrouw heeft ze al eens live gezien en vond ook dat zij live echt super is. Ik ging vooral mee voor haar, maar hoor dat ook wel graag.
Ze had totaal geen zin in het naar daar rijden en terug. Werken, tram nemen, drukte, tegen dat we dan weer thuis zijn, enz. Het kwam niet zo goed uit.

Mijn vrouw heeft ze al eens live gezien en vond ook dat zij live echt super is. Ik ging vooral mee voor haar, maar hoor dat ook wel graag.
Ze had totaal geen zin in het naar daar rijden en terug. Werken, tram nemen, drukte, tegen dat we dan weer thuis zijn, enz. Het kwam niet zo goed uit.
Ja ging ik ook niet zien zitten. Ons hotel was er op een 10 minuten van en het was ook een uur eer we daar zelfs waren.

Hoplr is toch een zalig social media netwerk. Ik wil zo graag hierop reageren met gewoon foto's van frigo's, maar ik durf niet omdat hij te dicht in de buurt woont.

1655401385278.png

Terug
Bovenaan