Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge er voor niks tussen zit, zit ge dan niet gewoon in de weg?Een nieuwe relatie op t werk zo schattig.
(ik zit er voor niks tussen)
Hij is misschien de bun i.p.v. de sausageAls ge er voor niks tussen zit, zit ge dan niet gewoon in de weg?

Na een moeilijk jaar met veel lastige periodes en een burn-out heb ik daar toch veel meer deugd van dan ik dacht. Zelf als er verder niets uit de bus komt ben ik daar eigenlijk super blij mee.
Kunde hem al vanbuiten?Fan van de nieuwe top gun film![]()
Ik ga sowieso nog eens terugKunde hem al vanbuiten?

Ze zijn ook suuuuper netjesMeegedaan aan een grote portfolio wedstrijd (game environments) en hoewel de resultaten en winnaars pas voor volgende maand zijn toch al geselecteerd bij de top 25% en een "excellence award" gekregen.Na een moeilijk jaar met veel lastige periodes en een burn-out heb ik daar toch veel meer deugd van dan ik dacht. Zelf als er verder niets uit de bus komt ben ik daar eigenlijk super blij mee.
Ik vergelijk mijn werk veel te vaak/hard met anderen en hoewel ze wel goed zijn qua kwaliteit zijn de scènes die ik heb gemaakt wel klein en daar zat ik wat mee in, maar was dus niet nodig. Nu weer helemaal gemotiveerd voor mijn volgende project, net wat ik nodig had.![]()

Ah, kunt ge eens wat tonen?Meegedaan aan een grote portfolio wedstrijd (game environments) en hoewel de resultaten en winnaars pas voor volgende maand zijn toch al geselecteerd bij de top 25% en een "excellence award" gekregen.Na een moeilijk jaar met veel lastige periodes en een burn-out heb ik daar toch veel meer deugd van dan ik dacht. Zelf als er verder niets uit de bus komt ben ik daar eigenlijk super blij mee.
Ik vergelijk mijn werk veel te vaak/hard met anderen en hoewel ze wel goed zijn qua kwaliteit zijn de scènes die ik heb gemaakt wel klein en daar zat ik wat mee in, maar was dus niet nodig. Nu weer helemaal gemotiveerd voor mijn volgende project, net wat ik nodig had.![]()

Jaja, en sffs doe ik instagram open en zie ik een story waarbij je die mens in een parkeervak gezet hebt met de tekst "Zelfs met ne roelstoel kunnen ze niet binnen de lijntjes staan".Net vroeg een man in een rolstoel of ik hem niet een stuk tot de winkel wilde duwen.
Was een enorm grappige man. Ik vroeg em of hij al lang in de rolstoel zat zegt em zo: “Vandaag toch al sinds vanmorgen”
Fijne mens met een positieve mindset![]()
Ah, kunt ge eens wat tonen?
Netjes. Mooi talent heb je daarzo.Gym
![]()
![]()
![]()
Bureau
![]()
![]()
![]()
Typmachine van op den bureau
![]()
Flipperkast
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n volgende scene gaat wel groot worden!