Je glimlach van vandaag

Geslaagd op mijn test Engel: +C1 niveau, terwijl niveau B1 nodig was om een loonsverhoging van 30 EURO netto in de maand ter vergaren. Win for life.

Derjuist bijna mijn man het ziekenhuis in geslagen.:lol:
Hij was me wat aan het plagen enzo en ik wou zogenaamd beetje schattig terugpesten door hem met een kussen te slaan maar ik had ook mijn telefoon vast dus ik laat beide los en zowel kussen als telefoon komen met een harde knal los in zijn gezicht.
Speeltijd voorbij en nu is hij boos.:lol:

Derjuist bijna mijn man het ziekenhuis in geslagen.:laugh:
Hij was me wat aan het plagen enzo en ik wou zogenaamd beetje schattig terugpesten door hem met een kussen te slaan maar ik had ook mijn telefoon vast dus ik laat beide los en zowel kussen als telefoon komen met een harde knal los in zijn gezicht.
Speeltijd voorbij en nu is hij boos.:laugh:
Ge hebt hem gewoon teruggepakt voor zijn allergie-inducing baard!

Derjuist bijna mijn man het ziekenhuis in geslagen.:laugh:
Speeltijd voorbij en nu is hij boos.:laugh:
Bij ons loopt dat ook altijd zo af. En meestal ben ik ook het slachtoffer. Vorige week smijt ze zo een bolletje zilverpapier. Natuurlijk recht in mijn oog. Slaan met een kussen: de hoek van het kussen in mijn oog of ergens een schram van de rits van het kussen.

Volgens mij is het niet meer per ongeluk.

Bij ons loopt dat ook altijd zo af. En meestal ben ik ook het slachtoffer. Vorige week smijt ze zo een bolletje zilverpapier. Natuurlijk recht in mijn oog. Slaan met een kussen: de hoek van het kussen in mijn oog of ergens een schram van de rits van het kussen.

En ik die dacht dat vrouwen niet goed konden mikken! 't Zal alleen ik zijn dan.

#hetoo

Ik zie hier potentieel voor een crowdfunding waar we madame straight_six voorzien van stalen kogels in plaats van zilverpapieren bolletjes? Maakt de spelletjes nog leuker en spannender.

Prachtig weer vandaag. In de tuin is de voorbije dagen alles een groeispurt gehad en de tuin ziet er nu geweldig uit. Nu heel de dag werken in de tuin, niets anders op de agenda😎
Overal vogelnesten in de tuin.😍

Prachtig weer vandaag. In de tuin is de voorbije dagen alles een groeispurt gehad en de tuin ziet er nu geweldig uit. Nu heel de dag werken in de tuin, niets anders op de agenda😎
Straks gras maaien, nu het zwembadje aan het vullen voor de dochter! 😍

Maar goed ook dat je minimaal 4x aangeeft dat het om de tuin gaat en bvb niet om de planten op je terras oid. :unsure:

Maar goed ook dat je minimaal 4x aangeeft dat het om de tuin gaat en bvb niet om de planten op je terras oid. :unsure:
Je hebt gelijk. Ik ben dan ook in de wolken 🤓
Volgens mevrouw ugar staan er op het terras ook veel te veel planten. Terwijl ik daar maar 15 potten heb staan

Terug
Bovenaan