Je glimlach van vandaag

Lacht maar.

In België ging ik die kopen direct bij den boer.

In Noorwegen hebben de meeste winkels niet dikwijls witte asperges en zeker geen die heel vers zijn en niet in cellofaan zijn gewikkeld.

De winkel heet Meny trouwens.
Ah, ik zal straks eens gaan zien dan.

Met hun idiote groene asperges die 90% van de tijd half verfrommeld zijn door die rekker er rond

Hier zetten we alle werk gerelateerde documenten in de cloeeet
Mijn schoonmoeder is Franstalig en die is nog voor zaken naar Konektikut moeten gaan, in de Joenaitèd Steets.

On topic glimlach: nogal verschoten van een importkost bij Bpost, toch gevraagd mits factuur om eens te herzien en ze hadden een fout aantal stuks ingegeven, van €170 naar €50. Opluchting.

Ga jij anders maandelijks op reis? :unsure:
tis wat je reizen noemt natuurlijk maar t was wel wat ironisch hoe ik het bedoelde :p .

Sinds juni 21 wel bijna elke maand t land uitgeweest voor minstens twee dagen overigens alleen april dit jaar niet denk ik :unsure: .

Zie hier het zwarte gat in het centrum van de melkweg. De drie heldere stukken is eigenlijk licht dat van achter het zwarte gat komt.

4f04f112-4a9c-424a-af0a-9d9c07c3ccd0.jpg

Hoewel ik in de vorige woning ook een tuin met terrasje en tafel+stoelen had, is het onwaarschijnlijk hoeveel meer ik geniet van buiten zitten sinds de verhuis. 😍
Daarnet ook weer onder begeleiding van vogeltjes en ruisende wind buiten gegeten. Love it!!!

Hoewel ik in de vorige woning ook een tuin met terrasje en tafel+stoelen had, is het onwaarschijnlijk hoeveel meer ik geniet van buiten zitten sinds de verhuis. 😍
Daarnet ook weer onder begeleiding van vogeltjes en ruisende wind buiten gegeten. Love it!!!

Ja niets zo heerlijk als datte he, geniet ervan!:love:

Hier vanavond ook wel zalig. Een nestje vogels in onze tuin. De moeder met 3 kleine mee die overal wormen aan het zoeken waren en ander eten. Echt tof om te zien. Ze kwamen zelfs tot helemaal bij me.

Maar als ze nog 1x mijn auto vol kakken dan wring ik ze de nek om.

Hier vanavond ook wel zalig. Een nestje vogels in onze tuin. De moeder met 3 kleine mee die overal wormen aan het zoeken waren en ander eten. Echt tof om te zien. Ze kwamen zelfs tot helemaal bij me.

Maar als ze nog 1x mijn auto vol kakken dan wring ik ze de nek om.
Ik wist dat ze bij de politie onderbetaalde, maar damn.

Dozen met oude foto’s aan het bekijken. Mijn vader was echt kampioen van de ‘eh?’ foto’s. Onze straat (x12), sneeuw (geen sneeuwlandschap of zo, nee, sneeuw), de voortuin (gewoon. x20). Het fototoestel van thuis zit nog in die doos maar ik heb de moed nog niet om het te laten ontwikkelen.

Dozen met oude foto’s aan het bekijken. Mijn vader was echt kampioen van de ‘eh?’ foto’s. Onze straat (x12), sneeuw (geen sneeuwlandschap of zo, nee, sneeuw), de voortuin (gewoon. x20). Het fototoestel van thuis zit nog in die doos maar ik heb de moed nog niet om het te laten ontwikkelen.
Zijn dat dan ook 12x de straat op dezelfde moment? Of zo eens een keer om de zoveel tijd? Want ik herinner mij zo nog heel dikwijls dat mijn grootouders zo foto's trokken op reis en dan een rolletje hadden van 24 of 36 foto's en thuiskwamen en slechts 22 of 34 foto's genomen. En dan trokken die ook nog eens het huis. Of zeiden die: zet jullie daar eens bij elkaar. Gewoon foto's zonder aanleiding om dat rolletje vol te krijgen.

Zijn dat dan ook 12x de straat op dezelfde moment? Of zo eens een keer om de zoveel tijd? Want ik herinner mij zo nog heel dikwijls dat mijn grootouders zo foto's trokken op reis en dan een rolletje hadden van 24 of 36 foto's en thuiskwamen en slechts 22 of 34 foto's genomen. En dan trokken die ook nog eens het huis. Of zeiden die: zet jullie daar eens bij elkaar. Gewoon foto's zonder aanleiding om dat rolletje vol te krijgen.
Op andere momenten maar onze straat was zo een kalm ding dat je dus echt het verschil niet ziet van januari tot juni. Of zo in de verte de achterkant van moeder’s auto, de aardappelen op het vuur. Was het 2022 hij was conceptueel artiest.

Nogal een hectische week, ook gewoon slecht geslapen. Gisteren naar huis met de trein, en door een klassiek NMBS-manoeuvre miste ik mijn eerste trein (vertraging van 16 min aangekondigd die dan plots toch maar 7 min was).

Maar dan beterde de zaken wat:

- Als bij wonder nog een andere aansluiting kunnen halen door de combinatie met de metro, en zo dus toch geen uur later thuis.
- Op de trein telefoon krijgen dat de on-site meeting van vandaag toch via Teams zou doorgaan, dus thuiswerk.
- Vrij ok geslapen.
- Meeting uiteindelijk volledig uitgesteld waardoor ik tijd heb om andere, noodzakelijke dingen te doen.
- Hier nu thuis aan het werken met zicht op de zwaluwen die hier rechtover nesten maken onder de dakgoot.

Terug
Bovenaan