Je glimlach van vandaag

EINDELIJK tijd gemaakt om 3 dozen huisraad en spullen die ik niet meer gebruik af te zetten bij de kringloopwinkel.
Eindelijk kan ik het afvinken van mijn to-do lijst. En daardoor energie gekregen en de snoepkast volledig uitgemest. Hup weer iets van mijn lijstje!

Opleiding mensenrechten politie en holocaust men naam is al gemaakt denk ik.

Is discriminatie altijd negatief?

Nee positieve discriminatie bestaat ook.

Ah? Leg uit!

Opleiding mensenrechten politie en holocaust men naam is al gemaakt denk ik.

Is discriminatie altijd negatief?

Nee positieve discriminatie bestaat ook.

Ah? Leg uit!
Ook al voor gehad in zo een opleiding. Ze vroegen als je iemand hoort inbreken aan je voordeur wie er zou opstaan en reageren.

Ik als enige van de klas parmantig met mijn hand in de lucht en toen voelde ik de bui al hangen..

Eerst dacht ik omdat het bijna allemaal vrouwen waren in die klas dat ik de enige was maar toen de lesgever direct blij keek dat er toch 1 onnozelaar was wist ik genoeg.

Ook al voor gehad in zo een opleiding. Ze vroegen als je iemand hoort inbreken aan je voordeur wie er zou opstaan en reageren.

Ik als enige van de klas parmantig met mijn hand in de lucht en toen voelde ik de bui al hangen..

Eerst dacht ik omdat het bijna allemaal vrouwen waren in die klas dat ik de enige was maar toen de lesgever direct blij keek dat er toch 1 onnozelaar was wist ik genoeg.
Bal terugkaatsen hé.

"Tuurlijk zou ik opstaan en reageren, de flikken doen toch nooit gene zak, de schijters".

Dat ge dan niet geslaagd zijt voor die opleiding is bijzaak.

voor het eerst in jaren een vol kantoor, was vergeten hoe vermoeiend dat is.
thuisgekomen, muziekje op en meteen een uur in de pit gevallen.
doet mij nostalgen naar het pre corona tijdperk. (rip)

Moest mijn grootmoeder nog leven had ze gisteren (27 april) 100 jaar geworden. Een fantastische vrouw. Katholiek maar met de nodige humor en verstand. Vroedvrouw en hoofdverpleegkundige. Ze heeft kunnen studeren "dankzij" WO2. Normaal moest ze van haar grootmoeder (destijds de baas van de familie) gaan werken in de familiezaak. Een zaak die trouwens nog steeds bestaat in Leuven. En het zotte is dat er in die zaak een grote foto ophangt van mijn betovergrootmoeder en dat ze die foto ook gedrukt hebben op de zak van de zaak. Dus overal in Leuven zie ik mensen rondlopen met een foto van mijn betovergrootmoeder. Hoe zot is dat! Soms spreek ik er mensen op aan en dan kijken ze me aan alsof ik gek ben :rofl:.Soms is de realiteit vreemder dan fictie.

Moest mijn grootmoeder nog leven had ze gisteren (27 april) 100 jaar geworden. Een fantastische vrouw. Katholiek maar met de nodige humor en verstand. Vroedvrouw en hoofdverpleegkundige. Ze heeft kunnen studeren "dankzij" WO2. Normaal moest ze van haar grootmoeder (destijds de baas van de familie) gaan werken in de familiezaak. Een zaak die trouwens nog steeds bestaat in Leuven. En het zotte is dat er in die zaak een grote foto ophangt van mijn betovergrootmoeder en dat ze die foto ook gedrukt hebben op de zak van de zaak. Dus overal in Leuven zie ik mensen rondlopen met een foto van mijn betovergrootmoeder. Hoe zot is dat! Soms spreek ik er mensen op aan en dan kijken ze me aan alsof ik gek ben :rofl:.Soms is de realiteit vreemder dan fictie.
Mertens schoenen? :unsure:

Je zit op het beyondgaming forum te surfen maar op een gegeven moment beslis je dat je naar een andere site wil gaan. Je klikt voor een nieuw tabblad, klikt op de adresbalk, en what do you know: je begint gewoon terug in te vullen beyo..... <enter> op automatische piloot en eindigt terug hier.

Wie kent deze situatie nog of ben ik echt erg :LOL:
Bij mij zegt hij Beyoncé. And I like it!

Je zit op het beyondgaming forum te surfen maar op een gegeven moment beslis je dat je naar een andere site wil gaan. Je klikt voor een nieuw tabblad, klikt op de adresbalk, en what do you know: je begint gewoon terug in te vullen beyo..... <enter> op automatische piloot en eindigt terug hier.

Wie kent deze situatie nog of ben ik echt erg :LOL:
Bij mij ging dat een tijdje naar @Bernie.be omdat ik eens wou checken of dat nu echt zijn website was :unsure:

Windows her geinstalleerd.

Man , je zou haast vergeten dat je pc van nature echt zo snel is.
Opstarten in enkele seconden, geen gedoe meer of gepruttel dat je uit je ram of cpu hoort.

Nee echt vlotjes. Helaas , voor hoe lang zal het weer duren?
Steam bijvoorbeeld. Veel games daarop, maar elke dag opnieuw bij opstart die download van updates.... hatelijk.

Terug
Bovenaan