Je glimlach van vandaag

De helpdesk van Electronic Arts.
Via chat nooit langer dan een minuut moeten wachten en super geholpen.
Daar kunnen er nog velen iets van leren.

'tscheld is toch genieten
IMG20220329202732.jpg

Ik ga nu iedere woensdag en vrijdag met de fiets werken (De andere dagen kan ik niet vanwege avondschool). Heerlijk om dan aan te komen en een fijne douche te pakken op het werk. Beter kunt ge een dag niet beginnen. En een lekkere cappuccino is ook mooi meegenomen.

CEO van pakjesbedrijf dat moderne slavenarbeid gebruikt belandt in de cel.

Wat prijkt er bovenaan de sociale media-account van diezelfde CEO? Mooie foto met VLD politicus Bart Somers. Fucking hell man ze doen het er bij VLD toch gewoon om?

1500x500

Flauw, flauwer, flauwst die moppen. Die hebben zo'n baard dat zelfs de Druivelaar ze zou weigeren,. Echter dat is het hem juist. Zo flauw, maar zó gebracht dat het dan weer grappig wordt. :laugh: Die andere filmpjes op dat kanaal zijn ook goed.
En je kan van Gert vinden wat je wil, maar in die shows zitten er toch altijd grappige dingen in, puur voor de volwassenen.

Flauw, flauwer, flauwst die moppen. Die hebben zo'n baard dat zelfs de Druivelaar ze zou weigeren,. Echter dat is het hem juist. Zo flauw, maar zó gebracht dat het dan weer grappig wordt. :laugh: Die andere filmpjes op dat kanaal zijn ook goed.
En je kan van Gert vinden wat je wil, maar in die shows zitten er toch altijd grappige dingen in, puur voor de volwassenen.

Wat brengt u hier mijnheer? Mijn twee benen! Badum-tisch

Vlaanderen never change alsjeblieft
:love2:

Als 7 jarige snotneus had ik al een vurige haat tov die tamme hondebrokke van Samson en Gert. 30 jaar later brand het hier blijkbaar nog.

Terug
Bovenaan